Nedjelja, 11 Aprila, 2021
Rubrika:

AKTUELNO PONOVO NA METI MEDIJSKOG GANGA Željko Tompus i hajkačka ekipa traže još 6.500 eura reketa!

Pisana bljuvotina koja je u obliku tužbe dostavljena Osnovnom sudu u Kolašinu i portalu Aktuelno obiluje insinuacijama, podvalama i notornim lažima koje je mogla da iskonstruiše samo individua sa ozbiljnim moralno-intelektualnim defektom. To ne treba da čudi s obzirom da je tužba stigla od jednog od vođa takozavnog ''medijskog ganga'' Željka Ivanovića. Iako je iznio niz brutalnih neistina, Ivanović je ipak priznao da aktuelno.me piše besmrtne tekstove koji će ostati kao svjedočanstvo budućim pokoljenjima što nam pričinjava neizmjeno zadovoljstvo koje se ne može naplatiti.

Portal Aktuelno ponovo je na meti brutalnih napada organizovane grupe ucjenjivačkih medija iz koncerna Daily press, koji po ko zna koji put vrše bestidno reketiranje naše medijske kuće računajući da će korumpirani i isprepadani sudovi podleći njihovim pritiscima.

Ovoga puta ”reketaši” i ”medijska mafija” ili “medijski gang” kako su u javnosti poznati suvlasnici medija iz koncerna Daily press i njihovi najbliži saradnici, udarili su na portral Aktuleno sa samog vrha svoje piramidalno struktuirane organizacije.

Na adresu Ski Resorta Kolašin 1450 prije dva dana stigla je tužba od koncerna Daily Press u čijem su vlasništvu novina, portal i televizija Vijesti, ali i od Željka Ivanovića suvlasnika koncerna lično i to zbog teksta objavljenog na našem portalu pod naslovom “Krivokapić i “Vijesti” stari poznanici: Promovisali apoteke Rukoljubove svastike, a sad izdaju naloge za sastav vlade!”.

Pisana bljuvotina koja je u obliku tužbe dostavljena Osnovnom sudu u Kolašinu i portalu Aktuelno obiluje insinuacijama, podvalama i notornim lažima koje je mogla da iskonstruiše samo individua sa ozbiljnim moralno-intelektualnim defektom.

Ovo međutim ne treba da čudi s obzirom da je tužba stigla od jednog od vođa takozvanog ”medijskog ganga” Željka Ivanovića kojeg u društvu iz milošte nazivaju Tompus (što je zabilježeno i u knjizi Anatomija jedne hajke) i Balerina, a javnosti je poznat pod nadimcima ”Govedo”, ”Goveče” i ”Goveče sa kršetnicom”.

Željko Ivanović (LIJEVO, BEZ ŠEŠIRA), suvlasnik “Vijesti”, medijski reketaš i pokrovitelj SPC, mrzitelj Crne Gore, najveći fan Novaka Đokovića, zaštitnik srpstva i Katnićev medijski pendrek za jednokratnu upotrebu – “Goveče” , “Govedo”, “Govedo sa krštenicom” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize (esej o montenegrinskom zlu) zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić”

S obzirom da je u najnovijoj tužbi koju je ”medijski gang” ispostavio na našu adresu u cilju reketiranja iznijeto mnoštvo neistina, u narednim danima ćemo se stavku po stavku, baviti njihovim demaskiranjem.

U današnjem tekstu treba samo istaći da gore pomenuti biološki entitet sa naizgled svim karakteristkama humanoida – Željko Ivanović i njegova firma kao tužioci, ovoga puta traže ukupno 6.500 eura za “pretrpljene duševne bolove, patnje i ugrožavanje psihičkog integriteta i ličnog dostojanstva”.

Željko Tompus takođe navodi da je portal Aktuelno “nanio tešku moralnu štetu i uzrokovao duševne bolove jakog intenziteta koji traju od objavljivanja teksta do danas, kao i ubuduće jer je namjera da tužiocu i nakon smrti ostanu ove kvalifikacije”.

Iako je iznio niz brutalnih neistina o kojima ćemo pisati u narednim tekstovima, Ivanović je priznao da aktuelno.me piše besmrtne tekstove koji će ostati kao svjedočanstvo budućim pokoljenjima što nam pričinjava neizmjeno zadovoljstvo koje se ne može naplatiti.

U narednim tekstovima bavićemo se lažima iz tužbe koje je naveo Ivanvić a to su – da nemamo dokaze za naša pisanja, da su Vijesti nezavisni medij, kao i da nemaju veze sa stvaranjem nove vlade Zdravka  Krivokapića.

Ućutkati Aktuelno za miran san nove vlasti

Ovom prilikom samo ćemo podsjetiti na progon koji već više od godinu trpimo od medijskog ganga na čijem su čelu Miodrag Miško Perović i Željko Ivanović, uz napomenu da je ova posljednja tužba 13. pokušaj iznude koji dolazi sa adrese osvjedočenih medijskih reketaša.

Treba podsjetiti da su nalogodavci nove vlasti, saradnici Svetosavske crkve u Crnoj Gori, pokrovitelji koalicije “Crno na bijelo”, medijski tajkuni i suvlasnici režimskog tabloida Vijesti Perović i Ivanović sredinom prošlog mjeseca krenuli u novi hajkački pohod na portal Aktuelno koji već duže vremena, tužbama i pritiskom na korumpirane sudove, pokušavaju da ugase.

Na adresu Ski Resorta Kolašin 1450 u čijem je vlasništvu portal Aktuelno, sredinom prošlog mjeseca stigle su četiri tužbe za naknadnu nematerijalne štete koje su protiv naše medijske kuće podnijeli koncern Daily press u čijem je vlasništvu režimski tabloid Vijesti i njegovi suvlasnici opskurno-devijantni medijski tajkuni, gore pomenuti Perović i Ivanović.

Ova organizovana grupa medijskih reketaša tada je kao odštetu za nanesenu nematerijalnu štetu tražila ni manje ni više nego 30.500 eura, kao i da se u brutalno cenzorskom maniru uklone tekstovi portala Aktuelno u kojima je iznesena samo istina!

Saradnike SPC  i subverzivne političke djelatnike zaboljeli su tekstovi portala Aktuelno u kojima se u potpunosti razotkrivaju njihove zakulisne parapolitičke radnje, stoga preko korumpiranih sudova koji su godinama u strahu od njihovog reketiranja, sprovode brutalnu hajku protiv naše medijske kuće.

Suvlasnik Vijesti Miodrag Miško Perović zbog ideološkog osvješćenja još prije više od mjesec dobio više nego poštenu ponudu od portala Aktuelno – čeka ga 5.000 i povlačimo nadimke “Lupež iz Morače”, “Ser lupež”, “Miško prisrbica”, “Miško reketaš”, “Don Mikeli”, “Miško mafija”, “kradljivac donacija” kako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize/ esej o montenegrinskom zlu”, zovu Marko Vešović i Šeki Radončić. Perović odbio jer mu je očigledno malo 5.000.

S obzirom na visinu odštetnog zahtjeva koji su prošlog mjeseca ispostavili jasno je da , kako su poznati u javnosti, medijski mafijaši imaju za cilj konačno ućutkivanje kritički nastrojenog medija koji se bori protiv pošasti oličene u ovoj grupi.

Patologija i nastranost medijskih reketaša

Daily press, Perović i Ivanović tužili su prije nešto više od mjesec portal Aktuelno zbog sledećih tekstova “Medijski tajkun priprema teren za izdaju Crne Gore: Preko svojih kadrova namješta Luku Bar Vučiću!?” za koji su tražili 6.500 eura odštete i “Parlamentarni diletant u novoj ulozi: Bečić kao portparol reketaških medija i NVO neznalica” za koji su Ivanović i njegova firma Daily press tražili odštetu u iznosu od ukupno 7.000 eura.

U njihovom pomamnom cenzorsko sadističkom naletu, tužbu smo dobili i za tekst pod naslovom “CENZURA Uklonjen serijal “Voajer i Balerina”, Radončić: Poštenom presudom sudija bi stavio glavu ispod sjekire medijskih dželata”, gdje novinar i publicista Šeki Radončić iznosi svoje viđenje nakon brutalne cenzure i uklanjanja njegovih tekstova sa našeg portala. Takvo sumanuto iživljavanje nad slobodom govora od strane medijskih reketaša zasigurno predstavlja presedan!

Tužba za tekst objavljen prije više od godinu dokaz da Ivanović i Perović ne žele moralnu satisfakciju već obračun sa konkurencijom i neistomišljenicima

Ali i od ovoga ima gore, pa je Ivanović, u javnosti poznat kao Govedo, podnio tužbu za tekst pod naslovom “Ivanović i Perović u problemu: Proruska TV Vijesti u gubitku preko 7,8 miliona eura!”, koji je na našem portalu objavljen prije više od godinu i traži nadoknadu od 6.500 eura!? Tužba za tekst koji je objavljen prije toliko dugog vremenskog perioda govori prije svega da Ivanović ima patološku potrebu koja se graniči sa nastranošću da tuži svakoga ko kritikuje njegov lik i djelo.

Ova okolnost takođe govori da je u pitanju klasični obračun sa neistomišljenicima i da više nije bitno zbog čega će ova nastrana reketaška grupa da nas tuži, sve dok se tužbeni zahtjevi nagomilavaju i dok postoji pritisak da se portal Aktuelno finansijski uništi i ugasi.

Smeta im istina

U gore pomenutim tekstovima za koji medijsko-reketaška družina navodi da su neistiniti iznijete su samo gole činjenice o djelovanju ove subverzivne grupe.

Navode se činjenice o kadriranju Ivanovića u preduzeću Luka Bar, o gubicima njihove pro-ruske TV Vijesti, o vezama sa novom vlašću, uz apsolutno opravdane kvalifikacije da je “mrzitelj Crne Gore” i podsjećanja na nadimke koje su mu u dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize – esej o montenegrinskom zlu” dali autori Marko Vešović i Šeki Radončić.

Čini se da im je najviše zasmetala upravo izjava istraživačkog novinara i publiciste Šekija Radončića koji je za opisivanje dueta Perović – Ivanović upotrebio adekvatne izraze  “hohštapleri”, “medijski dželati”, “najaminci” i “tajkuni”. Da ih je ovaj tekst i izjava Radončića najviše pogodila govori i podatak da za odštetu Ivanović, Perović i Dailly pres traže ukupno 10.500 eura!

Ugledni i poštovani kao Čaušesku u Rumuniji 1989. godine

U prošlim tužbama, ali i ovoj najnovijoj Ivanovićevoj od prije dva dana, se navodi da su kvalifikacije iznesene u pomenutim tekstovima nanijele “duševne bolove i patnje, ugrozile psihički integritet i lično dostojanstvo” tuženih. Takođe navode da je njima narušen “ugled u društvu koji imaju kao nezavisni istraživački novinari”.

Ugled na nivou: Centar za distribuciju režimskog tabloida Vijesti i fanzina Monitor

Stoga opet moramo podsjetiti da se ta izjava se graniči sa bezobzirnim apsurdom jer Ivanović, Perović i njihov reketaški režimski medijski proizvod u Crnoj Gori uživaju ugled kakav je imao Nikolae Čaušesku u Rumuniji 1989.godine. Zbog toga su optužbe za narušavanje ugleda od strane naše redakcije apsurdne, jer ta medijska kuća i njihova vlasnička struktura ne mogu da se pohvale bilo kakvim ugledom, ako se ne računa ogorčenost gotovo čitave crnogorske javnosti na njihov rad. U prilog tome nije neka muka iznijeti niz tendencioznih tekstova koje su godinama objavljivali. Ili možda za crnogorsko sudstvo važe samo tekstovi medijske produkcije Perović – Ivanović ?

Takođe je pitanje kako Perović i Ivanović uopšte mogu da se pozivaju na duševne bolove i lično dostojanstvo, jer je postojanje duše kod njih apsolutno upitno, a psihički integritet i dostojanstvo su izgubili još odavno kad su počeli da ucjenjuju, reketiraju i objavljuju laži u svom, sada režimskom, tabloidu.

Treba napomenuti da smo začuđeni što Perović ponovo tuži portal Aktuelno s obzirom da smo mu nedavno ponudili novčanu naknadu bez sudskog spora imajući u vidu činjenicu da je uvaženom profesoru novac prijeko potreban, koliko god ga imao.

Euri… žele ih što više

Nastavak sinhronizovane hajke

Najnovija tužba Ivanovića, kao i pomenute tužbe koje su prije mjesec stigle na adresu portala Aktuelno samo su nastavak sinhronizovane i orkestrirane serije beskrupuloznih napada vlasničke strukture i dijela novinara medijskog koncerna Daily press, putem zloupotrebe sudskih organa, isprepadanih sudija i činovnika. Iza čitave operacije stoje i djelovi Srpske crkve koji sarađuju sa ovim režimskim tabloidom i njegovim vlasnicima, kao i dijelovi nove vlasti o čemu smo više puta pisali, a u narednim danima ćemo ponoviti.

Nakon što su novinarke nekad uglednog, a danas beznačajnog niskotiražnog nedeljnika “Monitor” Milena Perović Korać  i Milka Tadić Mijović tužile portal Aktuelno krajem februara, samo nekoliko dana nakon toga, početkom marta, stigla je tužba suvlasnika Daily pressa Željka Ivanovića. Ivanović i njegove koleginice tražili su da im se isplati po 5.000 eura za naknadu nematerijalne štete koju, navodno, i dalje trpe zbog objavljivanja književnog djela “Miško Kesedžija i njegove bize”.

Perović i Ivanović, podsjetimo, su krajem marta prošle godine tužili portal Aktuelno zbog prenošenja tekstova iz serijala “Voajer i balerina” autora Šekija Radončića koji je objavljen u Dnevnim novinama.

Korumpirani sudovi isprepadani od reketaškog medijskog koncerna, već su donijeli presudu na štetu portala Aktuelno, koji je pod naletom sramne i brutalne cenzure morao da povuče pomenuti Radončićev serijal.

Tome treba dodati još tri tužbe koje su sredinom oktobra pokrenuli Ivanović, Perović i Perović-Korać, a kada dodamo i četiri od prošlog mjeseca i ovu najnoviju Ivanovićevu dolazimo do impresivne brojke od 13 tužbi koje je družina medijskih hajkača pokrenula protiv naše medijske kuće u posljednjih godinu i po! To je jasna naznaka progona koji proživljava vlasnička struktura i uredništvo portala Aktuelno, čije aktivnosti očigledno smetaju opskurnim kriminogeno-reketaškim elementima i njihovim crkveno-političkim pokroviteljima.

Crna trojka i poziv na linč slobodnih medija

Nakon što smo opisali hajku koju proživljava naša medijska kuća, svima koji to žele da vide postalo je kristalno jasno da se od 30. avgusta kada su svetosavske stranke došle na vlast vrši brutalni pritisak sa ciljem gašenja portala Aktuelno koji se istakao kao najveći kritičar antidržavnih, zakulisnih i kriminalnih radnji nove, ali i stare vlasti.

Miško Perović, Dritan Abazović i Gojko Perović dogovaraju detalje oko konstituisanja nove vlasti, ali im to ne smeta da tuže Aktuelno što piše o njihovim vezama

Sezonu progona naše medijske kuće od strane nove vlasti zvanično je otvorio predsjednik Skupštine Aleksa Bečić. On je od određenih struktura, samo par dana od preuzimanja funkcije krajem septembra, na brzinu zloupotrebljen da bi komentarisao sudski proces koji je po privatnoj tužbi biznismena i jednog od osnivača portala Aktuelno Zorana Bećirovića pokrenut pred Osnovnim sudom u Podgorici protiv Mreže za afirmaciju nevladinog sektora (MANS) i reketaških medija Vijesti i Dana.

Ovoj bizarnoj praksi crtanja meta na čelo vlasnika i uredništva medija, priključili su se još dvije perjanice nove vlasti – budući mandatar Zdravko Rukoljub  Krivokapić i lider URA-e Dritan Abazović, koji su u naručenom tekstu reketaško-režimskog glasila “Vijesti” napali Bećirovića zbog izjave pred Osnovnim sudom u Podgorici. Kada dodamo tužbu i konstantne direktne, indirektne, zvanične i nezvanične pritiske Srpske pravoslavne crkve u Crnoj Gori na naš portal, onda slobodno možemo reći da su nova vlast i njihovi pokrovitelji odlučili da u periodu dok su na pozicijama moći realizuju projekat obračuna sa slobodnim i kritički nastrojenim medijima – prije svih portalom Aktuelno.

Nalogodavci iz SPC

Motive za ovakav sinhronizovani napad možda treba tražiti i u aspiracijama trenutnih nalogodavaca medijskog koncerna Daily press – dijelu Mitropolije crnogorsko primorske (MCP) Srpske pravoslavne crkve (SPC) kojima očigledno smeta uređivačka politika Portala Aktuelno, jer se bavi demistifikacijom uloge ove parapolitičke privredne organizacije na prostorima Crne Gore, ali i raskrinkavanjem prikrivanja zločina vezanih za pedofiliju i ostale kriminalne radnje.

Stoga i ne čudi što su sinhronizovane tužbe, presude i pritisak na naš portal uslijedile u trenutku kada se ogroman broj ljudi javlja portalu Aktuelno i podržava naš rad na raskrinkavanju parapolitičkih religijskih i medijskih struktura u Crnoj Gori za koje se u javnosti vezuju brojne teške kriminalne radnje.

Aktuelno “trn u oku”

Na osnovu svega što je napomenuto, jasno je da je portal Aktuelno “trn u oku” reketaškim-ucjenjivačkim medijskim, ali i subverzivnim političkim i NVO strukturama koje na najperfidniji način žele da steknu materijalnu korist preko svojih ljudi uguranih u strukture buduće vlasti.

Kad na to dodamo crkvene krugove koje bi najradije u maniru srednjevjekovnih inkvizitora spalili našu medijsku kuću, a onda i kontroverzne činovnike za koje se vezuju brojne koruptivne i nečasne radnje, jasno je da je naša redakcija na meti “probrane ekipe” društveno devijantne udružene grupe hajkača.

Osnovni cilj udružene svetosavske, parapolitičke, reketaško-medijske i korumpirane hajkačke družine koja se namjerila na našu redakciju je da ućutka najupornije kritičare da bi nesmetano mogli da sprovode političku strahovladu i postavljaju standarde “istine” koji njima odgovaraju.

I na kraju ponavljamo ono što smo već nebrojeno puta javno i u privatnoj komunikaciji saopštili – uredništvo portala Aktuelno ponosno je na sve tužbe, prijetnje i neosnovane kritike koje dolaze iz ovih opskurnih krugova.

To je najbolji znak da radimo dobro svoj posao i to u interesu cjelokupne javnosti…

U.P.A.

Najnovije

U ponedeljak promjenljivo oblačno

Sjutra će u Crnoj Gori biti promjenljivo oblačno sa sunčanim intervalima, krajem dana naoblačenje, a tokom noći u južnim i centralnim predjelima ponegdje je...

Pioli: Ibra nije psovao sudiju, bio je to nesporazum

Zlatan Ibrahimović nije opsovao sudiju već je u pitanju bio nesporazum. Tvrdi to trener Milana Stefano Pioli. Italijanski mediji jutros pišu da je došlo do nesporazuma...

ABA: Mornar poražen od Cedevite Olimpije, F4 u domenu teorije

Šanse Mornara da se nađe u plej-ofu ABA lige svedene su na minimum. Barani su večeras u svojoj dvorani izgubili od direktnog konkurenta, ekipe Cedevita-Olimpije...

U svijetu od koronavirusa preminulo 2,9 miliona ljudi

U svijetu je od korona virusa umrlo dva miliona i 929.563 osobe, a zabilježeno je više od 135 miliona i 360.240 zaraženih, prenijela je...

UP: Četiri osobe će prekršajno odgovarati zbog incidenta u Beranama

Beranska policija uhapsila je tri osobe zbog incidenta koji se dogodio tokom kretanja organizovane auto-kolone, dok je protiv jedne osobe podnijeta prekršajna prijava u...

Najčitanije

Povezano

Milatović: Od šovinističkih objava do kolumne u režimskom mediju

Nekadašnji tvorac šovinističkih naloga na društvenim mrežama, Vuk Bačanović regrutovan je na poziciju kolumniste "Vijesti", sa koje se ovih dana intenzivno pokušava sprovesti zaštita...

SKANDAL Po nalogu ”medijske mafije” kompromitovani sudovi naložili ”spaljivanje” književnog djela!

Članovi organizovane grupe ucjenjivačkih medija iz koncerna Daily press, koje u javnosti često nazivaju ”reketašima” i ”medijskom mafijom”, uz svesrdnu podršku isprepadanih, kompromitovanih sudova...

EU tužila Poljsku Evropskom sudu zbog ugrožavanja nezavisnosti pravosuđa

Evropska unija je Poljsku tužila Evropskom sudu pravde zbog dugogodišnjeg kršenja vladavine prava i ugrožavanja nezavisnosti sudija Vrhovnog suda, rekli su zvaničnici EU. Evropska komisija...

Bešlin: URA i Vijesti odgovorni za dovođenje deklarisanih četnika i šovinista na vlast u Crnoj Gori, Demokrate opasniji protivnik crnogorskog identiteta od DF-a

Nikada srpsko društvo nije bilo tako homogeno kao kada je riječ o Crnoj Gori, rekao je u emisiji „Teleskopija“ RTCG srpski istoričar Milivoj Bešlin....

Komentari

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregedaj sve