Subota, 19 Juna, 2021
Rubrika:

SUDOVI POČELI DA SE OSLOBAĐAJU STRAHA OD ”MEDIJSKOG GANGA” Usvojen dokazni materijal portala Aktuelno

Ono što treba da raduje, ne samo portal Aktuelno već i cjelokupnu crnogorsku javnost, jeste da su sudovi konačno počeli da uvažavaju dokazni materijal koji mediji tuženi od strane reketaškog koncerna Daily pres prezentuju na ročištima.  Stoga možemo konstatovati da pravosuđe polako počinje da se oslobađa terora koji je takozvana ''medijska mafija''godinama sprovodila nad sudovima preko kojih su reketirali konkurenciju u cilju njihovog gašenja.

Pred Osnovnim sudom u Kolašinu prošle sedmice održana su dva pripremna ročišta po tužbi firme Daily press (u čijem su sastavu tabloid, TV i portal Vijesti kao i propali nedjeljnik Monitor) i suvlasnika ovog koncerna Željka Ivanovića u javnosti poznatog kao ”Govedo”, protiv portala Aktuelno.

Što se tiče prvog pripremnog ročišta koje se vodi zbog teksta objavljenog na portalu Aktuelno pod naslovom “Parlamentarni diletant u novoj ulozi: Bečić kao portparol reketaških medija i NVO neznalica” za koji su Ivanović i njegova firma Daily press tražili odštetu u iznosu od ukupno 7.000 eura, sud je uvažio dokazni materijal advokata naše medijske kuće.

Sud u Kolašinu usvojio je dokazni predlog da se izvrši uvid u tekst objavljen u Vijestima u kojem prenose komentar predsjednika Skuštine Alekse Bečića na privatni sudski proces koji se po tužbi suvlasnika portala Aktuleno vodi pred Osnovnim sudom u Podgorici. Sudija Jadranka Pavlović takođe je naložila da advokat portala Aktuleno dostavi primjerak tužbe u Podgorici protiv, između ostalih, Vijesti, jer je upravo to povod teksta objavljenog na ovom režimskom portalu.

Kada je u pitanju tužba za tekst pod naslovom “Ivanović i Perović u problemu: Proruska TV Vijesti u gubitku preko 7,8 miliona eura!”, advokat portala Aktuleno dostavio je izvještaje Poreske uprave i sve tekstove ostalih listova koji su pisali o finansijskim problemima TV Vijesti. Neki od naslova koji su uvršteni u dokazni materijal su iz Pobjede od 08.02.2018. – ”Vašingtonski papiri: Da li je DF upumpao u Vijesti 700.000 eura”, zatim sa portala Analitike od 27. 05. 2015. godine ”Poreska uprava zatražila uvođenje stečaja u TV Vijesti”. Takođe je naveden naslov sa pročetničkog portala IN4S – ”Knežević: Željko Ivanović potvrdio da je Markovićev Srećko Šojić”.

Advokat portala Aktuelno naglasio je pred sudom da je interesantno da koncern Vijesti i njihovog suvlasnika nijedan tekst drugih medija na istu temu ”nije duševno zabolio” osim teksta objavljenog na portalu Aktuelno. Sudija Pavlović je takođe naložila da se dostavi CD zapis gdje se vidi da je suvlasnik Vijesti Željko Ivanović na svečanosti koju organizuje GP URA.

Ono što treba da raduje, ne samo portal Aktuelno već i cjelokupnu crnogorsku javnost, jeste da su sudovi konačno počeli da uvažavaju dokazni materijal koji mediji tuženi od strane reketaškog koncerna Daily pres prezentuju na ročištima.  Stoga možemo konstatovati da pravosuđe polako počinje da se oslobađa terora koji je takozvana ”medijska mafija” godinama sprovodila nad sudovima preko kojih su reketirali konkurenciju u cilju njihovog gašenja.

Podsjetimo, ovaj koncern, koji je u literaturi i najvećem dijelu crnogorske javnosti poznat kao ”Medijski gang” ili ”Medijska mafija”, njegovi suvlasnici i novinari u posljednjih godinu i po, u klasičnom reketaškom pokušaju gašenja portala Aktuelno podnijeli su 16 tužbi za naknadu nematerijalne štete protiv naše medijske kuće.

”Spaljivanje” knjiga

Nečuven skandal i nezapamćena cenzura sprovedena je prije dvije sedmice kada su članovi ove organizovane grupe ucjenjivačkih medija, uz svesrdnu podršku isprepadanih, kompromitovanih sudova u nastavku terora prema portalu Aktuelno u sramnom maniru koji je bio karakterističan za nacističke SS trupe, ”spalili” renomirano književno djelo.

Viši sud u Bijelom Polju nedavno je u vijeću sastavljenom od sudija Sanje Konatar, Vanje Rakonjac i Milana Smolovića, potvrdio presudu Osnovnog suda u Kolašinu prema kojoj je portal Aktuelno dužan da plati po 3.000 eura ”novinarkama” propalog nedjeljnika Monitor Milki Tadić Mijović i Mileni Perović Korać zbog ”duševnih bolova” koje su, navodno, pretrpjele zbog objavljivanja knjige ”Miško Kesedžija i njegove bize”, autora Marka Vešovića i Šekija Radončića.

Podsjetimo, sudija Osnovnog suda u Kolašinu Jadranka Pavlović krajem novembra prošle godine usvojila je tužbe za naknadu nematerijalne štete Tadić Mijović i  Perović Korać.

Milena Perović Korać i Milka Tadić Mijović: Zaboljeli ih nadimci koje su dobile u knjizi – “kilomudićka”, “primitivka”, “Milova plaćenica”, “Kerovićka”, “zmija”, “Mitingašev ker”, “zulumćarka”, “smješa ćurke i siledžije”, “biza”, “šupljoglava”, “ćurka”, “tuka”, “medijski siledžija u suknji”…

Isprepadani sudovi u ovom kao i u mnoštvu prethodnih slučajeva, pokazali su da su kompromitovani i da rade pod konstantnim strahom od koncerna Dialy press u čijem su sastavu TV, portal i novina Vijesti kao i propali nedjeljnik Monitor.

Cenzura kao u nacističkoj Njemačkoj

Portal Aktuelno po nalogu cenzorskih sudova osim odštete od po 3.000 eura za Perović Korać i Tadić Mijović, morao je da ukloni tekstove iz antologijske knjige ”Miško Kesedžija i njegove bize – esej o montenegrinskom zlu” koji se tiču dvije hajkačice.

Iako je ova knjiga od regionalnih kritičara ocjenjena kao ”djelo koje pomjera granice na crnogorskoj književnoj sceni”, sudovi u Bijelom Polju i Kolašinu su dali nalog za njeno uklanjanje.

Očigledno da se ovdje radi o brutalnoj cenzuri i zabranjivanju jednog oblika književnog djela koje je na portalu Aktuelno objavljeno u vidu feljtona u 167 nastavaka, ali u skladu sa praksom poštovanja crnogorskih pravosudnih institucija privremeno smo uklonili, po ocjeni suda, “sporno” djelo.

Sudovi kao sredstvo za reketiranje neistomišljenika

Sudovi su naložili da se uklone ”samo” djelovi knjige u kojima se pominju Perović Korać i Tadić Mijović, ali na insistiranje autora uklonili smo čitavu knjigu jer bi, kako su kazali, ”ako bi se uklonili samo njeni fragmeti to predstavljalo ‘skrnavljenje’ umjetničkog djela”. Da stvari budu još tragičnije po slobodu umjetničkog izražavanja, knjiga ”Miško Kesedžija i njegove bize”, predstavlja antologijsko djelo za koje su čuli gotovo sve Crnogorke i Crnogorci.

Ovakva odluka crnogorskih sudova predstavlja eksplicitni oblik cenzure kakav je bio zastupljen 1933. godine kada su Hitlerovi simpatizeri u nacističkoj Njemačkoj na ulicama palili lomače i na njih bacali knjige koje su smatrali za nepodobne.

Podsjetimo, u istom ovako brutalnom cenzorskom stilu u julu prošle godine portal Aktuelno je bio prinuđen da po nalogu suda u Bijelom Polju ukloni četiri teksta objavljena u okviru serijala “Voajer i Balerina” autora Šekija Radončića!

Treba napomenuti da kada je Radončić komentarisao sramnu cenzuru njegovog feljtona, portal Aktuelno dobio tužbu od jednog od suvlasnika koncerna  Vijesti, Željka Ivanovića zvanog ”Govedo”. Ivanović je tužio portal Aktuleno zbog prenošenja Radončićeve izjave! Taj postupak se još uvijek vodi pred sudom u Kolašinu.

Pritisak na Aktuleno

Jasno je da je takozvanoj ”medijskoj mafiji” stalo da izvrše što veći pritisak na portal Aktuelno čija uređivačka politika je trn u oku devijantnim i korumpiranim segmentima društva.

U antologijskom književnom djelu koje je portal Aktuelno morao da ukloni, Vešović i Radončić medije u vlasništvu koncerna Daily press – štampani proizvod, televiziju i portal Vijesti kao i propali nedjeljnik Monitor koji su u vlasništvu Miodraga Miška Perovića i Željka Ivanovića, nazivaju između ostalog “medijskom mafijom”.

Treba podsjetiti da su Perović, Ivanović i njihovi saradnici iz koncerna Dialy press odavno krenuli u hajkački pohod na portal Aktuelno koji već duže vremena, tužbama i pritiskom na korumpirane sudove, pokušavaju da ugase. U prilog ovoj tvrdnji najbolje govori da su oni i njihovi saradnici iz takozvane ”medijske mafije” u posljednjih nešto više od godinu i po podnijeli 16 tužbi protiv portala Aktuelno.

Posljednje tužbe na adresu Ski Resorta Kolašin 1450 u čijem je vlasništvu portal Aktuelno, stigle su u novembru prošle godine. Tada su u sinhronizovanom napadu na našu medijsku kuću podnijete četiri tužbe za naknadu nematerijalne štete od strane koncerna Daily press i njegovih suvlasničko opskurno-devijantnih medijskih tajkuna, gore pomenutih Perovića i Ivanovića.

Ova organizovana grupa medijskih reketaša tada je kao odštetu za nanesenu nematerijalnu štetu tražila ni manje ni više nego 30.500 eura, kao i da se u brutalno cenzorskom maniru uklone tekstovi portala Aktuelno u kojima je iznesena samo istina!

Saradnike SPC  i subverzivne političke djelatnike zaboljeli su tekstovi portala Aktuelno u kojima se u potpunosti razotkrivaju njihove zakulisne parapolitičke radnje, stoga preko korumpiranih sudova koji su godinama u strahu od njihovog reketiranja, sprovode brutalnu hajku protiv naše medijske kuće.

Suvlasnik Vijesti Miodrag Miško Perović – “Lupež iz Morače”, “Ser lupež”, “Miško prisrbica”, “Miško reketaš”, “Don Mikeli”, “Miško mafija”, “kradljivac donacija” kako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize/ esej o montenegrinskom zlu”, zovu Marko Vešović i Šeki Radončić

Patologija i nastranost medijskih reketaša

Daily press, Perović i Ivanović tužili su tada portal Aktuelno zbog sledećih tekstova “Medijski tajkun priprema teren za izdaju Crne Gore: Preko svojih kadrova namješta Luku Bar Vučiću!?” za koji su tražili 6.500 eura odštete i “Parlamentarni diletant u novoj ulozi: Bečić kao portparol reketaških medija i NVO neznalica” za koji su Ivanović i njegova firma Daily press tražili odštetu u iznosu od ukupno 7.000 eura.

U njihovom pomamnom cenzorsko sadističkom naletu, tužbu smo dobili i za tekst pod naslovom “CENZURA Uklonjen serijal “Voajer i Balerina”, Radončić: Poštenom presudom sudija bi stavio glavu ispod sjekire medijskih dželata”, gdje novinar i publicista Šeki Radončić iznosi svoje viđenje nakon brutalne cenzure i uklanjanja njegovih tekstova sa našeg portala. Takvo sumanuto iživljavanje nad slobodom govora od strane medijskih reketaša zasigurno predstavlja presedan!

Tužba za tekst objavljen prije više od godinu dokaz da Ivanović i Perović ne žele moralnu satisfakciju već obračun sa konkurencijom i neistomišljenicima

Ali i od ovoga ima gore, pa je Ivanović, u javnosti poznat kao Govedo, podnio tužbu za tekst pod naslovom “Ivanović i Perović u problemu: Proruska TV Vijesti u gubitku preko 7,8 miliona eura!”, koji je na našem portalu objavljen prije više od godinu i traži nadoknadu od 6.500 eura!? Tužba za tekst koji je objavljen prije toliko dugog vremenskog perioda govori prije svega da Ivanović ima patološku potrebu koja se graniči sa nastranošću da tuži svakoga ko kritikuje njegov lik i djelo.

Ova okolnost takođe govori da je u pitanju klasični obračun sa neistomišljenicima i da više nije bitno zbog čega će ova nastrana reketaška grupa da nas tuži, sve dok se tužbeni zahtjevi nagomilavaju i dok postoji pritisak da se portal Aktuelno finansijski uništi i ugasi.

Smeta im istina

U gore pomenutim tekstovima za koji medijsko-reketaška družina navodi da su neistiniti iznijete su samo gole činjenice o djelovanju ove subverzivne grupe.

Željko Ivanović (LIJEVO, BEZ ŠEŠIRA), suvlasnik “Vijesti”, medijski reketaš i pokrovitelj SPC, mrzitelj Crne Gore, najveći fan Novaka Đokovića, zaštitnik srpstva i Katnićev medijski pendrek za jednokratnu upotrebu – “Goveče” , “Govedo”, “Govedo sa krštenicom” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize (esej o montenegrinskom zlu) zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić”

Navode se činjenice o kadriranju Ivanovića u preduzeću Luka Bar, o gubicima njihove pro-ruske TV Vijesti, o vezama sa novom vlašću, uz apsolutno opravdane kvalifikacije da je “mrzitelj Crne Gore” i podsjećanja na nadimke koje su mu u dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize – esej o montenegrinskom zlu” dali autori Marko Vešović i Šeki Radončić.

Čini se da im je najviše zasmetala upravo izjava istraživačkog novinara i publiciste Šekija Radončića koji je za opisivanje dueta Perović – Ivanović upotrebio adekvatne izraze  “hohštapleri”, “medijski dželati”, “najamnici” i “tajkuni”.

Da ih je ovaj tekst i izjava Radončića najviše pogodila govori i podatak da za odštetu Ivanović, Perović i Dailly pres traže ukupno 10.500 eura, što smo gore napomenuli!

Ugledni i poštovani kao Čaušesku u Rumuniji 1989. godine

U tužbama se navodi da su kvalifikacije iznesene u pomenutim tekstovima nanijele “duševne bolove i patnje, ugrozile psihički integritet i lično dostojanstvo” tuženih. Takođe navode da je njima narušen “ugled u društvu koji imaju kao nezavisni istraživački novinari”.

Ugled na nivou: Centar za distribuciju režimskog tabloida Vijesti i fanzina Monitor

Ta izjava se graniči sa bezobzirnim apsurdom jer Ivanović, Perović i njihov reketaški režimski medijski proizvod u Crnoj Gori uživaju ugled kakav je imao Nikolae Čaušesku u Rumuniji 1989.godine. Zbog toga su optužbe za narušavanje ugleda od strane naše redakcije apsurdne, jer ta medijska kuća i njihova vlasnička struktura ne mogu da se pohvale bilo kakvim ugledom, ako se ne računa ogorčenost gotovo čitave crnogorske javnosti na njihov rad. U prilog tome nije neka muka iznijeti niz tendencioznih tekstova koje su godinama objavljivali. Ili možda za crnogorsko sudstvo važe samo tekstovi medijske produkcije Perović – Ivanović?

Takođe je pitanje kako Perović i Ivanović uopšte mogu da se pozivaju na duševne bolove i lično dostojanstvo, jer je postojanje duše kod njih apsolutno upitno, a psihički integritet i dostojanstvo su izgubili još odavno kad su počeli da ucjenjuju, reketiraju i objavljuju laži u svom, sada režimskom, tabloidu.

Euri… žele ih što više

Nastavak sinhronizovane hajke

Pomenute tužbe koje smo pomenuli kao primjer progona portala Aktuelno samo su nastavak sinhronizovane i orkestrirane serije beskrupuloznih napada vlasničke strukture i dijela novinara medijskog koncerna Daily press, putem zloupotrebe sudskih organa, isprepadanih sudija i činovnika. Iza čitave operacije stoje i djelovi Srpske crkve koji sarađuju sa ovim režimskim tabloidom i njegovim vlasnicima, kao i dijelovi nove vlasti o čemu smo više puta pisali.

Nakon što su novinarke nekad uglednog, a danas beznačajnog niskotiražnog nedeljnika “Monitor” Milena Perović Korać  i Milka Tadić Mijović tužile portal Aktuelno krajem februara prošle godine, samo nekoliko dana nakon toga, početkom marta, stigla je tužba suvlasnika Daily pressa Željka Ivanovića. Ivanović i njegove koleginice tražili su da im se isplati po 5.000 eura za naknadu nematerijalne štete koju, navodno, i dalje trpe zbog objavljivanja književnog djela “Miško Kesedžija i njegove bize”.

Perović i Ivanović, podsjetimo, takođe su krajem marta 2019. godine tužili portal Aktuelno zbog prenošenja tekstova iz serijala “Voajer i balerina” autora Šekija Radončića koji je objavljen u Dnevnim novinama.

Korumpirani sudovi isprepadani od reketaškog medijskog koncerna, već su donijeli presudu na štetu portala Aktuelno, koji je pod naletom sramne i brutalne cenzure morao da povuče pomenuti Radončićev serijal.

Tome treba dodati još tri tužbe koje su sredinom oktobra pokrenuli Ivanović, Perović i Perović-Korać, a kada dodamo i ove nove četiri  dolazimo do impresivne brojke od 16 tužbi koje je družina medijskih hajkača pokrenula protiv naše medijske kuće u posljednjih nešto više od godinu i po! To je jasna naznaka progona koji proživljava vlasnička struktura i uredništvo portala Aktuelno, čije aktivnosti očigledno smetaju opskurnim kriminogeno-reketaškim elementima i njihovim crkveno-političkim pokroviteljima.

Crna trojka i poziv na linč slobodnih medija

Nakon što smo opisali hajku koju proživljava naša medijska kuća, svima koji to žele da vide postalo je kristalno jasno da se od 30. avgusta kada su svetosavske stranke došle na vlast vrši brutalni pritisak sa ciljem gašenja portala Aktuelno koji se istakao kao najveći kritičar antidržavnih, zakulisnih i kriminalnih radnji nove, ali i stare vlasti.

Miško Perović, Dritan Abazović i Gojko Perović dogovaraju detalje oko konstituisanja nove vlasti, ali im to ne smeta da tuže Aktuelno što piše o njihovim vezama

Sezonu progona naše medijske kuće od strane nove vlasti zvanično je otvorio predsjednik Skupštine Aleksa Bečić. On je od određenih struktura, samo par dana od preuzimanja funkcije, na brzinu zloupotrebljen da bi komentarisao sudski proces koji je po privatnoj tužbi biznismena i jednog od osnivača portala Aktuelno Zorana Bećirovića pokrenut pred Osnovnim sudom u Podgorici protiv Mreže za afirmaciju nevladinog sektora (MANS) i reketaških medija Vijesti i Dana.

Ovoj bizarnoj praksi crtanja meta na čelo vlasnika i uredništva medija, priključili su se još dvije perjanice nove vlasti – budući mandatar Zdravko Rukoljub  Krivokapić i lider URA-e Dritan Abazović, koji su u naručenom tekstu reketaško-režimskog glasila “Vijesti” napali Bećirovića zbog izjave pred Osnovnim sudom u Podgorici. Kada dodamo tužbu i konstantne direktne, indirektne, zvanične i nezvanične pritiske Srpske pravoslavne crkve u Crnoj Gori na naš portal, onda slobodno možemo reći da su nova vlast i njihovi pokrovitelji odlučili da u periodu dok su na pozicijama moći realizuju projekat obračuna sa slobodnim i kritički nastrojenim medijima – prije svih portalom Aktuelno.

Nalogodavci iz SPC

Motive za ovakav sinhronizovani napad možda treba tražiti i u aspiracijama trenutnih nalogodavaca medijskog koncerna Daily press – dijelu Mitropolije crnogorsko primorske (MCP) Srpske pravoslavne crkve (SPC) kojima očigledno smeta uređivačka politika Portala Aktuelno, jer se bavi demistifikacijom uloge ove parapolitičke privredne organizacije na prostorima Crne Gore, ali i raskrinkavanjem prikrivanja zločina vezanih za pedofiliju i ostale kriminalne radnje.

Stoga i ne čudi što su sinhronizovane tužbe, presude i pritisak na naš portal uslijedile u trenutku kada se ogroman broj ljudi javlja portalu Aktuelno i podržava naš rad na raskrinkavanju parapolitičkih religijskih i medijskih struktura u Crnoj Gori za koje se u javnosti vezuju brojne teške kriminalne radnje.

Aktuelno “trn u oku”

Na osnovu svega što je napomenuto, jasno je da je portal Aktuelno “trn u oku” reketaškim-ucjenjivačkim medijskim, ali i subverzivnim političkim i NVO strukturama koje na najperfidniji način žele da steknu materijalnu korist preko svojih ljudi uguranih u strukture buduće vlasti.

Kad na to dodamo crkvene krugove koje bi najradije u maniru srednjevjekovnih inkvizitora spalili našu medijsku kuću, a onda i kontroverzne činovnike za koje se vezuju brojne koruptivne i nečasne radnje, jasno je da je naša redakcija na meti “probrane ekipe” društveno devijantne udružene grupe hajkača.

Osnovni cilj udružene svetosavske, parapolitičke, reketaško-medijske i korumpirane hajkačke družine koja se namjerila na našu redakciju je da ućutka najupornije kritičare da bi nesmetano mogli da sprovode političku strahovladu i postavljaju standarde “istine” koji njima odgovaraju.

I na kraju ponavljamo ono što smo već nebrojeno puta javno i u privatnoj komunikaciji saopštili – uredništvo portala Aktuelno ponosno je na sve tužbe, prijetnje i neosnovane kritike koje dolaze iz ovih opskurnih krugova.

To je najbolji znak da radimo dobro svoj posao i to u interesu cjelokupne javnosti…

U.P.A.

Najnovije

SD: Sramni transparent ideologije zla i podjela

Sramni transparent koji je okačen iznad Jadranske magistrale u Lastvi Grbaljskoj na kome piše: ,,Cetinjani nijeste dobro došli” najviše govori o samim autorima ove...

Klipersi mogu i bez Lenarda: Od minus 25 do finala Zapada

Los Anđeles Klipersi su nevjerovatnim preokretom pobijedili Jutu 131:119 i plasirali se u finale Zapadne konferencije. ''Džezeri'' su ispustili 25 poena prednosti, pa je ekipa...

Rusija označila dvije VPN usluge kao prijetnje i zabranila ih

Roskomnadzor, ruski nadzorni organ za telekomunikacije, zabranio je upotrebu Opera VPN i ViprVPN, nakon što ih je klasifikovao kao prijetnje, prema zakonu Ruske Federacije. "U...

Knežević: Krivokapić ne zaslužuje da bude premijer

Jedan od lidera Demokratskog fronta Milan Knežević kazao je za RTS da se rezolucijom o Srebrenici, koja je izglasana u Skupštini, stvara nova antisrpska atmosfera i...

Nikolić: Nadležni hitno da rasvijetle još jedan napad na novinarstvo i slobodu medija

Prijetnje novinarki Slavici Kruščić - Vasović predstavljaju nastavak zastrašivanja medijskih djelatnika koji ostaju dosljedni profesionalnom pristupu poslu i afirmaciji poruka koje, uprkos tendencijama aktuelne...

Najčitanije

Povezano

Knežević: Željko Ivanović – ofšor patrijarh, zvao Krivokapića i rekao mu da ne smije da potpiše Temeljni ugovor

Jedan od lidera Demokratskog fronta, Milan Knežević poručio je da neće dozvoliti Željku Ivanoviću iz Vijesti da preuzme Televiziju Crne Gore. On je to saopštio...

TUŽBA BUDUĆE AMBASADORKE OTVORILA ONTOLOŠKO PITANJE Da li je Milka Tadić Mijović nebiće?

Individualni reprezent ljudske vrste koji se predstavlja kao novinar propalog nedjeljnika Monitor Milka Tadić Mijović po svemu sudeći je stekla naviku da pred sudovima...

MILKA PONOVO TUŽILA AKTUELNO Zaboljeo je nadimak ”Kilomudićka”, ”trbušni ples na Milovom stolu”, ”biološki entitet”…

Ženska osoba koja se predstavlja kao ''novinarka'' propalog nedjeljnika Monitor Milka Tadić Mijović ponovo je, po ko zna koji put, tužila portal Aktuelno. Ova...

Minsk pokreće tužbu pred Međunarodnim sudom zbog sankcija EU

Savez sindikata Bjelorusije planira da se obrati Međunarodnom sudu pravde kako bi se izvršila pravna procjena sankcija koje je uvela Evropska unija (EU), izjavio...

Komentari

7 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pregedaj sve
Arhont_P
22.04.2021-07:38 07:38

Bravo! Jedna zamjerka: Članovi ove družine nijesu “reketaši” već drumski razbojnici! Miško je prisvojio štampariju, rotaciju, koja je donirana svojevremeno LSCG za štampanje “LIberala” i “Monitora” i pordao je “bratu Srbinu”! Takop je počelo njegovo bogaćenje! U nastavku je prodavao sve za što je neko bio spreman ponuditi pare, a u najnovije vrijeme i Crnu Goru! Piii, po hiljaduj puta!

Opasniji
22.04.2021-07:49 07:49

Juče uhapsiše pripadnike Škaljarskog mafijaškog-narko klana. Ne pada im na pamet da udare na najveći i mnogo opasniji mafijaški klan, ne u CG no i šire- Vijesti. Đoko Orlandić PS Ovaj klan je mnogo opasnoiji po temelje države CG.

Neko tamo
22.04.2021-11:08 11:08

Jasno je svima da medijski gang koju vodi miško kesedzija i govedo zele medijsku moć uspjeli su da budu najbolji ali zele jos zato i crtaju metu pomocu dritana i ure jer se misko kesedzija i govedo pitaju a ne abazovic medijskom gangu je smetao dps jer im je kvario planove

Neko tamo
22.04.2021-11:29 11:29

Opasna ekipa sa prljavim poslovima ali ovo 3 se i kolko tolko onassju ozbiljno dok ovo govedo mi je najjaci sa ovom slikom bas je fotogenican

Andjela
22.04.2021-13:50 13:50

Tadicka, preletac! Sram je bilo,casnog Monitora 90- tih god!

Sara
22.04.2021-16:19 16:19

Aktuelno..puno cega su otkrili..zato..su mediju tu..da procitamo istinu..ja sam odusevljena..njihovom pravicnom izlaganjem..Interesantno..Abazovic ih nije sudio..zato sto se on ponasao kao jedan strani spijun..u korist tudje drzave!

Ivana
23.04.2021-03:49 03:49

Aktuelno Fali -MANIPULATOR- SVJETSKI LAZOV SEAD SADIKOVIC-Elita podvala i lazi ko cita i slusa ove taj je ne 99,9% nego 100% zreo na lijecenje u Dobrotu veceg kriminala za Drzavu i propasti nema od ovih Svjetskih zatrovanih lazova da im nista ni jednu rijec nemozes vjerovati bez podvale!