Petak, 1 Jula, 2022
Rubrika:

GRADNJA NA GORICI Investitor suvlasnik Dana kojem je država odobrila 19.215 eura pomoći za medije: Našim novcem finansiramo spornu višespratnicu!?

Nakon što se na društvenim mrežama pojavila informacija o tome ko su investitori, mnogi su bili iznenađeni što se sa građevinskim sektorom povezuje i Mladen Milutinović šef dnevnog lista Dan. Međutim, spekuliše se da je Milutinović već godinama u investitorskim poslovima

Na brdu Gorica kod Spomenika partizanu borcu, kompanija Eurozox i suvlasnik dnevnog lista DAN Mladen Milutinović počeli su s uređenjem terena za gradnju stambeno poslovnog objekta.

Sama lokacija je vrlo prestižna, obezbijeđene su potrebne dozvole. Prema projektu planirano je da višespratnica bude površine 2.236 kvadrata, ali je najvljena izgradnja izazvala burnu rekaciju javnosti.

Investitori

Nakon što se na društvenim mrežama pojavila informacija o tome ko su investitori, mnogi su bili iznenađeni što se sa građevinskim sektorom povezuje i Mladen Milutinović šef dnevnog lista Dan. Međutim, spekuliše se da je Milutinović već godinama u investitorskim poslovima.

Ipak, ovoga puta Milutinović je krenuo u projekat koji nailazi na veliko osporavanje javnosti. Koliko je uporan u svom naumu govori podatak da su Militinović i njegov partner odbili ponudu Glavnog grada da im se dodijeli druga lokacija za izgradnju svog projekta, jer lokalna vlast ne želi višespratnicu na brdu koji je simbol Podgorice.

Milutinović

Državna pomoć

Cijela priča je sporna jer je suvlasnik Dana (vlasnik 50 odsto), iako je ušao u građevinski bznisi, baš juče dobio državnu pomoć od Vlade. Odlukom Ministarstva kulture koja je objavljena na sajtu Vlade navodi se da će kompaniji Milutinovića pod nazivom Jumedia mont za dnevni list Dan i internet portal biti uplaćeno 19.125 eura.

Osnivač kompanije Eurozox je Zoran Drobnjak. Za njega se zna da je dugo u građevinskom biznisu. Pojedini izvori navode da se “vodi kao da podržava DPS”, objašnjavajući to činjenicom da je imao poslove u lokalnim samoupravama gdje ta partija ima vlast, dok drugi navode “da već izvjesno vrijeme koketira sa drugim partijama konkretno Demokratama”. Ne postoje javni podaci da podržava bilo koju partiju, pa se sve može shvatiti i kao dobro poznato “svojatanje”. Ono što jeste činjenica da se upravo Demokrate, koje su vrlo bliske Milutinoviću, o ovom projektu ne oglašavaju, iako su partija koja piše saopštenja za mnogo manje stvari.

Protest

Na Gorici je u utorak održan skup povodom odluke Vlade da bude dozvoljena gradnja na tom lokalitetu. Građani su okupljeni nedaleko od spomenika na Gorici nosili brojne transparente: “Ministarka, zašto ćutite?”, “Gorica pita Vladu ima li vrućine?”, “Recite nam čija je ovo parcela”, “Šurujte sa Dan-om ne sa Goricom”…

Dnevni list Dan taj je događaj na svom portalu ignorisao i pored toga što je bilo prisutan priličan broj građana. Toliko o profesionalnom pristupu lista Dan.

Tokom skupa, obratila se Sonja Dragović iz organizacije “Kana”, podsjetivši da oni godinama ukazuju na ovaj problem.

– Ovakav plan, najprije, nije trebalo ni da bude donijet. Treba naći kompromis. Zakonski okvir nije adekvatan, nijesu adekvatni planovi, moramo mijenjati zakone o planiranju – poručila je ona.

Govorio je i Minja Barović iz gradskog Sekretarijata za održivit razvoj, navodeći kako su u Glavnom gradu prepoznali problem ranije, te da su tada upućivali inicijative Vladi i resornom ministarstvu.

-Ministarstvu ekologije smo podnijeli zahtjev prošle godine i do danas nijesmo dobili odgovor – istakao je on.

Pošto su stigli, građani su neko vrijeme bili ispred ograđene parcele. Na samoj parceli, sve djeluje kao da će radovi početi svakog časa. Tamo se već nalaze i mašine. Nakon toga, učesnici skupa su se razišli. Povodom gradnje spornog objekta u podnožju Gorice, za koju je Vlada dala dozvolu, ranije su se oglasili iz Glavnog grada, navodeći da su učinili sve što je do njih da do gradnje ne dođe, nudeći investitorima adekvatne parcele kao alternativu, Istakli su da je u rješavanju tog problema izostala saradnja sa prethodnom Vladom.

D.G.

Najnovije

UŽIVO Ruski projektil pogodio stambenu zgradu u Odesi, 17 mrtvih, veliki broj ranjenih

Danas je 128. dan rata u Ukrajini. Broj poginulih od ruskih projektila koji su rano jutros pogodili devetospratnu stambenu zgradu i zgradu odmarališta u...

Kovačev resor tvrdi da su samo izjednačili SPC sa Svetom Stolicom

Ministarstvo pravde, u odgovoru na upit Pobjede, izjednačilo je ugovor koji je država Crna Gora potpisala sa Svetom Stolicom sa ugovorom koji se očekuje...

SAD najavljuju novu vojnu pomoć Ukrajini dok se NATO sprema za dugu borbu

Američki predsjednik Džo Bajden rekao je u četvrtak da će Sjedinjene Države poslati Ukrajini novo oružje i vojnu pomoć u vrijednosti od 800 miliona dolara, i...

U IME OCA I NOVCA Crkva Srbije treća po bogatsvu: Godišnji prihod više od...

Crkva Srbije koja sebe naziva Srpskom pravoslavnom crkvom (SPC), a poznata je kao svetosavska sekta (SS), spada u red najbogatijih organizacija na teritoriji te...

Putinova ratna propaganda – laž naoružana do zuba

Piše: Tomislav Marković Urednici naše stvarnosti primetili su da poneka činjenica o kremaljskom režimu uspeva da se probije i do našeg malog zakutka, pogotovo otkad...

Najčitanije

Povezano

Abazović: Ići ću do kraja u slučaju ubistva Duška Jovanovića

Potpredsjednik Vlade i lider Građanskog pokreta URA Dritan Abazović rekao je da će po bilo koju cijenu ići do kraja u rasvjetljavanju ubistva urednika...

Kašćelan: Crnogorci ne ljube lance, reći ne zatiranju Crne Gore

Crna Gora je u viziru cijelog svijeta, od kada je vijeka, bila velika. Dovoljno velika da sačuva iskru slobode kao svoj najveći dar i...

SVAĐA U VRHU MEDIJSKE KUĆE Nikola Marković otjeran iz Dana!

Zamjenik urednika lista "Dan" Nikola Marković smijenjen je sa te pozicije nakon 16 godina. Marković je nakon svega napustio tu novinu. Prema informacijama iz dnevnog...

BRUKA AMERIČKE DIPLOMATIJE Trampova svetosavska domaćica postala batina opskurnih medija i NVO

Trampova domaćica sa jakim afinitetima ka svetosavlju Džudi Rajzing Rajnke posljednjih dana ima tendenciju da po Crnoj Gori dijeli lekcije iz demokratije i slobode...

Komentari

4 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pregedaj sve
džudović
23.06.2022-07:33 07:33

Naša kratka pamet ne pamti kako je i ko je formirao DAN. Ko su ljudi koji su postali vlasnici a da nijesu jedan euro uložili u formiranje DAN-a? Koja je veza ovog Milutinovića sa KOS-om?

Kimita
23.06.2022-08:32 08:32

Prvo,pok.otac mu je bio vojni sudija u Sarajevo,drugo,djed mu je komandovao srpskim snagama u Crnoj Gori posle 1818 i najveci zlocini su tada zabiljezeni prema civilnom stanovnistvu.On licno bio je sluzbenik u finansijskoj policiji kod Duska Jovanovica i njegov covjek od povjerenja.A sto se tice samog formiranja Dana sva oprema za stampariju je data iz robnih rezervi iz Beograda po naredjenju Kosa.Dusko ke tada pokupio oko sebe sve mrzitelje Crne Gore tzv.novinare poput Živkovica i dtugih.

Marko
23.06.2022-11:12 11:12

Gospodo s portala Aktuelno,pogledajte malo bolje a jednostavno je provjeriti na CRPS-u.
Vecinski vlasnik firme Eurozox je Zeljko Sljivancanin sa 60% .Nekadasnji odbornik u Skupstini Glavog Grada sa liste SNP-a.

džudović
23.06.2022-13:06 13:06
Reply to  Marko

Nije problem Eurozoks no Milutinović. Oni su investitori, Eurozoks je i izvođač radova, Ovdje je pitanje otkuda Milutinoviću novac za ovu onvesticiju. Da li je njegov ulog ta pacela ili nije.