Utorak, 7 Maja, 2024
Rubrika:

Crnogorci i Crnogorke, vi kako gođ ‘oćete – ma se ja sa Mahmudovcima i Grobolupežinama nikad pomiriti neću (I)

Doduše, aktuelna srbočetničko-klerofašističko-litijaškouličarsko-otpadničkonamjesničko-protivucrnogorska zbojna na vlasti Crnogorce i Crnogorke, ne samo da ne toleriše, no nas evo skoro dvije godine i nesojski teroriše. I, nekizi pomeđu njih vele da biše da nas mire! S kim, ili - ''protivu'' koga 'oće da mene mire?! S njima takvijema ...?! Dajte, mainajte se te zaludnje rabote.

Za aktuelno.me

Piše: Miodrag Draga Blažo'a BAJKOVIĆ, iz Građanah (svrh Oberah) – Riječka nahija – atar Cetinja

LEGENDA (za promjenu navade pretumbavam – neka legenda ovi put bude na začetku, a ne o koncu štiva; pođešto opetujem – nije rđavo neprestano to činjeti, odnosno – škakljivim činjenicama baratati i taman spram zasluga pođekoga pravo imentovati):

  • glede na to da je turski sultan Mahmud II svojijem beratom iz decembra 1835., Srbaljima u Srbiji konačno dozvolio da tizi nesretnjizi, ubogi i (pre)napaćeni rabi (uopšte) smiju imati svoju zastavu (trobojku), i strogo joj propisa’ boje (crvena – plava – bijela); i da sam toj zastavi u tekstu ”Crvena ljepotica” dadnuo jedino mogućno nazivalo: mahmudovka – svi oni koji po Crnoj Gori vješaju, nose, šire, mašu mahmudovkama, i koji je obožavaju dok je gledaju kako (im) se vijori i pod njom ponosno ”marširaju” – za mene su: Mahmudovci (poželjno je metnuti velje početno slovo ”M”);
  • pripadnike litijaške družine koji su se 2020. vucarali tijema ulicama, i tako zadobili status ili postali litijaškouličarska zbojna; koji su tadijer mjesecima ćabakali kako ”neote da dadnu svetinje”, sušto su doprinijeli da se nama Crnogorcima dukljanskoga porijekla (liše crkava i manastira – dobara nacionalne kulture) otmu grobovi predaka, roditelja, … (u crkovnijema portama(!)), i predadnu u vlasništvo Srpske proklete crkve sa śedištem u BG (a tijem postanu imovina-svojina pestokupljevinske i pestogodišnje sužanjske Srbije) – imentujem: Grobolupežine (poželjno je metnuti velje početno slovo ”G”).

Očito je: ko je Mahmudovac jednomašice je i Grobolupežina – i obrnuto.

Zapravo, u pitanju su ovdašnji Srbalji, ali – ovo Mahmudovci i Grobolupežine mi ka’ sinonimi za tamo-njih nekako (neskromno rečeno) zjelo dobro zvuči, a sve spram istine i njihovijeh zbiljskih zasluga/djela.

Mimogred, iako je to odavno znaveno – u ove ovdašnje Srbalje, ka’ nečesova njihova potkategorija (krvno debelo i do žitkoga razvodnjela im svojta ili surutka-rođaci), spadaju i ”naši” Posrbalji.

Posrbalje počesto nazivlju Posrbicama – zaradi toga što su falsifikati, tj. u pitanju je falsifikovana družina koja živi u zabludama mitomanije, (ober)lažavinama i (auto)avetluku.

I ka’ takvijema njihov pobrkani etnos (genetika ih uzduž i upoprek demantuje) poželjno je vazda pisati veljijem slovom ”P”.

Nikako mi ne bi bilo korektno da propuštim naglasiti da među Mahmudovcima i Grobolupežinama spada i gro srbaljskih utekličkih spadala iz 90-ih (BiH, Hrvatska, Kosovo).

UVOD

Kad dvoje čeljadi stupa u bračnu zajednicu za očekivati je, ili se, valjda, podrazumijeva da to pod rednijem brojem 1. čine iz ljubavi.

Sve ostalo je interes.

Ruku na srce, i ljubav je interes, ali – emotivni.

Znademo da je takav milina i tijem u svojoj ljepoti uzvišen, a važnosti bezazlen.

No, što je ljubav?

Ljubav pomeđu dva čeljadete koja ulaze u bračnu zajednicu (oficijelno ili neoficijelno) nije ničesova tamo neka nebesko lijepa fantazija, lepršavi ideal, nematerijalna utopija i teško objašnjiva filozofsko/psihološko/poetska kategorija.

Ona je zjelo konkretna i opipljiva stvar.

Ljubav je međusobno povjerenje i podrška.

Ove dvije njezine komponente su (kad se ‘oće) lagani a (kad se može) moćan temelj na kojemu se čista srca gradi kuća za dušu – i navrh kuće počine krov za spokoj.

I to je glede ljubavi cijela silno komplikovana filozofija, koju je (čoče) tako teško opisati/objasniti ili definisati.

Kad se ima povjerenja, tačnije iskazano – kad postoji zbiljskoga razloga da se može imati međusobno povjerenje i podrška u svakojemu trenutku, ne glede na lijepe ili grdne okolnosti: eto (nam) ljubavi!

Nema onoga: prave ljubavi – ljubav je ljubav ili je nema (ovo ”prave” je višak).

Sporadi ljepote izgovaranja i uhu ugodnoga upijanja, vala prihvatimo ono: eto (nam) velje ljubavi!

E, ali – da bi se izgradila ona kuća i krov metnuo, liše ozgor spomenutoga objašnjenja ili definicije – partneri se moraju prilagođavati i prilagoditi jedno drugomu, a sve s dobronamjernim ciljom međusobnoga razumijevanja, ka’ uslovom opstanka zajednice.

Svakoje od njih dvoje ličnost je za sebe, koja ima svoje karakteristike (vrline i mane, ubjeđenja, osobitu vrstu teškośenosti, …), tako da je potrebito: obostrano popuštati (doneklen); ako ne baš sasma ukinuti oštrice svojih rđavih navada, a ono barem te oštrice (svakoje ponaosob) dosljednim brušenjem podosta istupiti; prihvatiti što je moguće više od onoga što se kod partnera ne može promijeniti (na nekijema promjenama ne treba ni pokušati insistirati – neđe pipanja nema) itd.

Ukratko, potrebito je naći se neđe: na po(lovici) puta.

Sve je to – kunst življenja skupa!

GLAVNA TEMA

Relativno počesto od političara (i ne samo od tijeh ”stručnjaka”) čujamo da biše da nas bajagi mire u Crnoj Gori.

Jasno, da mire Crnogorce i ovdašnje Srbalje.

Kad u ovom primjeru napišem Crnogorci – to se odnaša i mnim u narodnom, a ne u (širem) nacionalnom smislu.

Znači, ‘oće da nas bracki (po)mire.

Vala bi to bilo tako: fino, krasno, medno, divno i dražesno.

Svakoji put kad ovo čujem prosto se (ka’ zisto teški emotivac) toliko raznježim da se od više muke naježim.

Naravna stvar, iako oni (političari) neote da nas ka’ dva naroda baš zvanično vjenčavaju (u Parlamentu), uvod ozgor i navedeno u njemu na nivou principa, poslužiće nam za ovo što u štivu nizdol slijedi.

Najpriđe da časkom vidimo kako bi to izgledalo: koja metodologija bi bila primijenjena, i u okviru kakve strategije pomirenja?!

Pomirenje bi trebalo, valjda, biti neko bolje povezivanje i zbližavanje, odnosno – neki vid čvršće zajednice razumijevanja.

Tolerisanje nije na dnevnomu redu – evo se već toliko doba tolerišemo da nemamo kuđ više.

Doduše, aktuelna srbočetničko-klerofašističko-litijaškouličarsko-otpadničkonamjesničko-protivucrnogorska zbojna na vlasti Crnogorce i Crnogorke, ne samo da ne toleriše, no nas evo skoro dvije godine i nesojski teroriše.

I, nekizi pomeđu njih vele da biše da nas mire!

S kim, ili – ”protivu” koga ‘oće da mene mire?!

S njima takvijema …?!

Dajte, mainajte se te zaludnje rabote.

Da odma’ raščistimo: ima li pomeđu Crnogoracah i Srbaljah u Crnoj Gori ljubavi?

N-E-M-A !

I to zanago nimalo nema.

Nema ni slova ”lj” od ljubavi.

Ili, ajde da na ovom mjestu batalim moje neprešno prećerivanje, zato: ima li tun česovoga pozitivnoga agregatnoga stanja, ako ne već finijeh ośećanja?

Pretežno ili čak u ogromnom procentu među pripadnicima oba ova naroda: nema ničesovoga ili – niđe ništa ni od toga ne postoji.

Da postoji ne bi bilo preše ni da nas (po)mire.

Glede na to da bismo započeli od ”0” (nule), kako ćemo ondar ”pomireni” profunkcionisati, kad nam teke treba uložiti sticati povjerenje i podršku-potporu?!

Znači, u startu temelja nema (ni jedne lopate muline ka’ podloge za temelje), ali, zato – ima(mo) oficijelno potpisani Temeljni ugovor.

Mimogred, nije ništa novo to što su se onoga dana do mjesta ”svečanoga” parafiranja TU (”u prisustvu brojnih uglednih zvanica, dugačkoga zagovaranja u onoj vili” itd.), njegovi potpisnici u automobilima (helikopter su već bili parkirali), ka’ potonji hohštapleri (što i jesu) šunjali onom džadom, provukujući se pored kontejnera u tomu dijelu grada Titograda.

Takav tamo-njihov, sad već, znameniti pizdunski način opošljavanja raznijeh činova (sramnih ”duhovnih” i sramotnih političkih) zbori da će, ako bude ovozemaljske pravde – taj TUgo(vor) jednoga lijepoga dana skončat u nekojemu kontejneru, a njegovi ovdašnji potpisnici na šporkoj i bazdeljavoj deponiji ljuckoga otpada.

Podrazumijeva se, ovđen ka’ na buduće žitelje spomenute deponije mnim na crnomantijaše, tj. Mahmudovce i Grobolupežine iz Srpske proklete crkve – podružnica pod Orlovijem kršom na Cetinje.

Je li to neko stvarno misli da me miri (i) s njima ovakvijema?!

Liše tijeh neočetnika (srbonacista i klerofašista), tu je i onaj pokondireni ulcinjski klovn, opasni fakin i mentalno pobrkani dripac.

Riječ je o najvećemu izdajniku Crne Gore u potonjijeh 100-ak godina (iako nerastu ili kikirezu), i najvišemu zastiđu u vaskolikoj povjesnici ovdašnjega dijela osobito časnoga, Crnoj Gori i Crnogorcima tolike pute ośedočeno dobronamjernoga albanskoga naroda – koji je dio ponosne crnogorske povjesnice.

E, ovo ”nerast i kikirez” je već vrijeđanje; nijedna jedina druga riječ u vaskolikom ovom, i drugim mojim štivima – to nije.

Neka se znade razlika: što je vrijeđanje, tj. isticanje ili samo spominjanje nečijih (u kam stani udrilo) fizičkih karakteristika i to u negativnomu kontekstu, odnosno (daleko se kazalo) mentalnih nedostatka – a što objektivno i činjenicama potkrijepljeno kakakterisanje nečijih moralnih ”divnih vrlina” i ”svojskih čojskih” djela.

Ako nijeste znavali (barem je moj stav ovakovi): oni stog slame navrh Drit. A. tintare (stog kose mu na talase – poznamo ga među mase) – služi mu da bi izgleda’ 4 prsta viši-visočiji i onom ”lavovskom” grivom opasnije prnjacalo.

A, Prle P. je od Svemogućega Tvorca odavno i unaprijed otpisan; viđet mu treba samo facu, tj. izraz iz očiju i odma’ je svakomu objektivnomu i iole suptilnomu čeljadetu jasno čije je oličenje taj skot, tj. kojoj od dvije moguće onozemaljske dimenzije pripada (dok bitiše na planetu Zemlji).

Priđe nastavka da se još priupitamo: ima li mržnje pomeđu Crnogoracah i Srbaljah?

I-M-A !

I to najviše na cijelomu prostoru bivše SFRJ.

Kako to?

Zjelo lako.

Iznovice, mržnja pomeđu Crnogoracah i Srbaljah betila je bilo čiju mržnju na tlu bivše SFRJ.

Ova ovdašnja je: ”3D mržnja”.

Podosta je dublja, viša, šira, duža – i tijem problematičnija i opasnija.

Svjesno ne rabim termine: netrpeljivost (ljubičice) ili otpor (bijele rade), sporad toga što se generalno, tj. kod ogromnoga procenta postojbnika Crne Gore radi o ortodoksnoj mržnji pomeđu Srbaljah i Crnogoracah – nastaloj i narasloj u potonjijeh 100 i koju godinicu.

Neću gubiti vrijeme i energiju i trošiti broj ”karaktera” štiva da bih to dokaza’.

Ukratko, ko:

  • prati što se sve u potonjih 30-ak godina (a posebice u potonje dvije godine) po Crnoj Gori činjelo;
  • zna što se pokuša činjet 13. jula tekuće godine u Nikšiću;
  • što se 4. i 5. septembra lanik učinje na Cetinje;
  • poznaje brojne (zabijane i nezabijene) činjenice iz crnogorske povjesnice;
  • sabira nabujale fašiste (tačnije: klerofašiste);
  • ima očni vid i vidi strahovitu realnost slike, a na slici toliko njih nesretnjika od 7 do 107 godina, koje je preklanik odapeli nepomenik pomamio, izdebzija’ i napućika’ protivu CRNOGORSTVA (mnim na dostinu od generacijama unazad domicilne pučine – ljubitelje sekte Sava Prokletoga, koji mrze svoju domovinu; – što se, pak, tiče ogromne mnozine Srbalja uteklica, zlonamjernost spram CRNOGORSTVA i naše, njima tuđe zemlje u koju se (pre)lagano skrasiše i brojni nenadano dobro uspješe, došla je ovamo š njima, i odraz je generacijskih frustracija njihovijeh predaka tokom duge prošlosti, znači – pelcovanjem veljom mukom pod čapru im, i tovarenjem kompleksima pod kalpak;
  • priznaje da je odnos do crnogorske zastave i himne, do dobara nacionalne kulture etc. fukarski, i da su takva ništavila za pripadajuću im robiju, tj. da su toj pečobraznoj zgonadiji namijenjeni svrsishodni kazneno-popravni domovi;
  • itd.;
  • itd.;
  • itd.
  • i ko ima objektivne moždane ćelije – sve mu je, valjda – jasno!

Znači: ote pa ote da me od više svoje poganštine i nemira mire sa doslovice: počesto, i po svim zdravorazumskim kriterijumima – nedostojnima Crne Gore; i đekoijem insanom, spram važećih zakona – nedostojnim fizičke slobode u njojzi!

*Zabranjeno je kopiranje i korišćenje objavljenog sadržaja bez saglasnosti redakcije portala Aktuelno.me i autora teksta

Najnovije

Najčitanije

Povezano

Komentari

Subscribe
Notify of

41 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pregedaj sve
Tu
30.09.2022-07:06 07:06

Samo treba dodati da je džamija bila i na Cetinju.

Orahovo
30.09.2022-07:55 07:55
Reply to  Tu

Zanimljiva vijest! Čak sjajna vijest. Imate li fotografiju te džamije? Ili crtež nekog putopisca? Znate li možda na kojoj je tačno lokaciji bila? Hvala!

Tu
30.09.2022-10:06 10:06
Reply to  Orahovo

Orahovo@ Pitaj istoričare pa ćeti oni reći. To znaju i neistoričari i Bajković i Adžić i Perović i ..ali oni mozda neće da kažu .Pitaj ih Orahovac.

Orahovo
30.09.2022-11:00 11:00
Reply to  Tu

Nikakve šanse nema da od te gospode mogu dobit odgovor. Jednostavno mi kažu da za tako nešto nikad čuli nijesu. Kažu mi da u istorijskim spisima i izvorima dokaza za Vašu tvrdnju nigdje nema. Bilo bi od izuzetnog značaja za nauku da ovdje kažete nešto konkretnije o tome. Da distavite činjenice i dokaze u vidu crteža, fotografije, izvoda iz nekog pisanog dokumenta, locirate tačno mjesto gdje je bila ta džamija. U protivnom ti si podli lažac i pripadnik bolesne srbadije. Ti si obična srbska bitanga.

Asim
30.09.2022-20:42 20:42
Reply to  Orahovo

u Gorskom Vijencu ti piše da ima džamija u Građane kod Cetinja. “Odža riče poviše Građanah”….

Ha20
01.10.2022-03:52 03:52
Reply to  Orahovo

Ova splacina je “Rovca iz katuna bez struje ” I cuveni BURO u prevodu ( MAGARAC ) koji je postao specijalista da manipulise sa vise profila na ovome potalu. Za sada sam ga registrovao da koristi ove profile ” Jure, Jurica, Ej bre, 3:14, Rovca, i Tu.
Taj ufucani smrad siri svoje fekalije redovno pa sam njemu i jos jednoj ljigi koja se ponasa bas kao i on i koji se predstavlja kao ” Stipe, Sara, Super Hik a juce je pocela sa novim profilom Qrta. Ja ih nazivam u mojim komentarima “Kacevandinim Prdoguzima”

Kizami
30.09.2022-08:33 08:33
Reply to  Tu

Da li si ti svestan koliko je to 500 godina?

Kotor
30.09.2022-08:34 08:34
Reply to  Tu

@Tu,Stipe,Dobrila,Perpero-kada god otvorite usta iz njih vam samo fekalije izlaze.

Kotor
30.09.2022-08:34 08:34
Reply to  Tu

@Tu,Stipe,Dobrila,Perpero-kada god otvorite usta iz njih vam samo fekalije izlaze.

Ha20
01.10.2022-03:47 03:47
Reply to  Kotor

Bravo na komentaru. Ja sam tim srbaljskim splacinama dao ime ” Kacevandini Prdoguzi ” Jer njih dvoje na ovome portalu imaju vise razlicitih profila a iza ovoga Tu i Pe pera Ej bre. se krije onaj kako ga Gagi naziva BURO iz katuna bez struje Rovca. Dok ova druga vucibatina Stipe, Dobrila, Sara, Qeta itd koristi isto veliki broj profila. Ali ih je vrlo lako otkriti kako vi rekoste iz njihovih usmrdjenih usta izlaze samo fekalije.

Boro
30.09.2022-09:12 09:12
Reply to  Tu

Istina, bila je, al u Njegoševoj poeziji :):):)
No, istorija se ne uči iz pjesničkih fantazija već iz istorijskih izvora, a oni kažu da je u Dar Al Džihadu (Biogradu) bilo čak 217 džamija !

Orahovo
30.09.2022-10:24 10:24
Reply to  Boro

Bravo za komentar!
Taman 217 (slovima: dvjestasedamaest) džamija.

Backovic E
30.09.2022-12:33 12:33
Reply to  Orahovo

273……….slovom i brojem!!!!!

Orahovo
30.09.2022-15:12 15:12
Reply to  Backovic E

U pravu ste. Evo podatak objavljen u Srbiji (citat):
“Najveći broj koji se pominje je taj da je u Beogradu postojalo čak 273 džamija i posebnih islamskih bogomolja, mesdžida.”

Orahovo
30.09.2022-15:12 15:12
Reply to  Backovic E

U pravu ste. Evo podatak objavljen u Srbiji (citat):
“Najveći broj koji se pominje je taj da je u Beogradu postojalo čak 273 džamija i posebnih islamskih bogomolja, mesdžida.”

Backovic E
30.09.2022-12:30 12:30
Reply to  Tu

U Beogradu je bilo 273 džamije, sada ima samo jedna sabijena u ćošak i nedavno ponovo spaljena. U Užicu je bilo 97 sada nema niti jedana! u Smederevu je bilo 34, sada nema ni jedna! U nišu ih je bilo 20-tak, sada imaju dvije čini mi se,………da još nabrajam,…….., Vranje je imalo 15, sada ni jednu. Govorimo dakle samo o gradovima. Temeljito ste to srbine počistili, a bošnjake, muslimane, arnaute rastjerali, iskorijenili, a imovinu oteli…….. U maloj CG ima 120 džamija,…….grade se i neke nove. U kantonu Sarajevo koji ima nešto više stanovnika nego GG ima prema podacima koje sam… Pročitaj više »

Qrta
30.09.2022-14:13 14:13
Reply to  Backovic E

Tebi nije dobro, ispada da je svaka ulica imala dzamiju. Isapa da su turci ovde dosli ka mirotvori i da su ih srbi iscerali sa vijekovnih ognjišta?! A ti Backovicu a za Backovice znam odakle su, Vasilije Ostroski ce se moliti za tvoju dusu koja je ocigledno ili pijana ili dezorjentisana…..

Backovic E
30.09.2022-16:16 16:16
Reply to  Qrta

Meni je dobro, naravno, a ti malo više čitaj,……..Ovo su činjenice i ništa više od toga. O ovome o ovim faktima pisali su srpski istoričari. E sad ako čitate i slušate Deretića i onu veliku nesreću što je zadesila srpsku narod Rakovića, pomoći vam nema. Čitaj dušo, a i pročitaj presude haškog trubunala i ostvari uvid u dokumente i dokaze,…pristup je slobodan……….Na koncu pogledaj fotografije i grafike Beograda sa polovine devetnaestog vijeka,…………….sačuvano je to.

Ha20
01.10.2022-03:51 03:51
Reply to  Qrta

Stpe sta bi zar si presla na Qrta ufucana muljatorska ljigo i Kacevandina Prdoguze !??

GRAĐANSKI
30.09.2022-15:04 15:04
Reply to  Backovic E

Svaka Vam čast, gospodine Backoviću!

Backovic E
30.09.2022-16:18 16:18
Reply to  GRAĐANSKI

Hvala vam. Istini u oči se mora pogledati!! Istina je ljekovita. Od laži i obmana covjek oboli i to teško.

Ha20
01.10.2022-03:19 03:19
Reply to  Tu

BURO iz katuna bez struje jesi li se malo presaltovao na “Tu ” nesoju ljigavi. Vidim da si postao ekspert mnipulacija sa profilima ali te pratim sugavce jadni………………………….

Božidar. P
30.09.2022-08:10 08:10

Svaka čast Miodraže Bajkoviću tvojim tekstovima skrećeš pažnju utičeš na javno mjenje i govoriš o stvarima od suštinske važnosti i značaja.

Stipe
30.09.2022-10:02 10:02

Stručnjak, jesi li se pomirio sa Nemcima, Italijanima, Turcima, Austoro Ugarima, itd… ?

RIR
30.09.2022-11:19 11:19

…PePera ,Stipe,Tu,sara…i ostali popovi koji pogane portale KAO što pogane NAŠ Sveti
CT Manastir i ostalo sakr.blago CG…
od svih država ,koje su hrlile na CG –najgora je bila i ostala Srbija ,koja je iskoristila ratnu iznemoglost stradanja na Lovcenski i Mojkovački front ,da SRB ,okupira malu slobodarsku CG -nikad sa vama nema pomirenja jer što misli vas prljavi um TO misli 90%srbalja….

Stipe
30.09.2022-12:10 12:10
Reply to  RIR

Kako to da vas Osmanlije nisu okupirale a malena Srbija vas “zajebala” ? :) Jesi li se pomirio sa Osmanlijama, Nemcima, Italijanima, Austro Ugarima, itd. ?

RIR
30.09.2022-13:01 13:01
Reply to  Stipe

od svih horda vi ste najgori ,svi su dolazili i odlazili a vi ne odustajete jer ste”braća” — Osmanlije su 2Xpoharale CT /kao prijestolnicu /poharale -protutnjile… “Dolazile su dušmanske glave ali nikad noge” /te navode pise onaj što se proslavio pišuci na crnogorski i o crnogorski – to je onaj nesoj koji kaže da je CG stvorena poslije njega a nada se da ce umrijeti prije njega …” TO JE NESOJ koji “nema dva prsta nosa ni mrsi ljudske…”/stihom kao sebe da je opisao… Srbija nije mogla da okupira jer 500god. nije smjela da nosi oružje …a morali i “da… Pročitaj više »

Bokelj
30.09.2022-13:15 13:15
Reply to  Stipe

Ovizi su dobili po labrnji, ma će te i vi, neće daleko bit.

Backovic E
30.09.2022-16:20 16:20
Reply to  Stipe

Stipe moj, zabludjeli sine, CG se davno oslobodila otomanske okupacije, veoma davno, a Srbija tek nedavno!! Tako eto CG neće dozvoliti ni da je mala Srbija poklopi.

RIR
30.09.2022-11:26 11:26

Svaka čast kućo Bajkovića ,
nastavi ovako da čitamo i čitamo na NAŠKI !

AllahuAkbar
30.09.2022-13:12 13:12

Mi smo uvjek Crnogorce poštovali jer su za nas bili junaci ništa manje možda i više od nas. Dočim vi koji se odričete Crnogorstva i prilazite onima koji su nam šećali opanke 502 g. ste gori od šetača opanak.

Qrta
30.09.2022-14:17 14:17
Reply to  AllahuAkbar

hahaha, crnogorci, eve Vam brata hahahahaha

AllahuAkbar
30.09.2022-14:58 14:58
Reply to  Qrta

Ne gos. Qrta
Ja sam tvoj prađed. Jer onaj za kojega misliš da ti je prađed, šeća je moje poanćiće.

Aleksa
01.10.2022-05:30 05:30
Reply to  AllahuAkbar

U vremenu SETNJE OPANAKA nije bilo GINEKOLOGIJE,ANTI BEBI PILULA,KONDOMA,pa su se radjala DECA,koja mrze svoje STVARNE OCEVE i mrze SLOBODARE a to smo mi CRNOGORCI.dje su danas ta DECA? evo ih po ulica vriste NEDAMO SVETINJE.

GRAĐANSKI
01.10.2022-11:48 11:48
Reply to  Aleksa

Aleksa, bravo za komentar!!!

RIR
30.09.2022-18:37 18:37
Reply to  AllahuAkbar

…TAČNO …gledao sam na Orju Luku /DG/ vodio me jedan stari novinar nekadašnje “Borbe “-Boskovic ,dje na grobu njegovog pretka u kamen izgravirana turska medalja za hrabrost “pored drugih medalja —TO govori upravo o poštovanju hrabrosti i ČOJSTVA jednih i drugih…
tako je jos jednom —AllahuAkbar !

Bokelj
30.09.2022-13:14 13:14

I srbalji su početkom 20 stoljeća imali preko 5 stotina džamija, i što zboriš bosanac pod tuđim imenom.

Tu
30.09.2022-13:41 13:41

Bokelj.Pa imali smo dosta
, í imamoih jos ,sto nista nije lose već dobro,jedino nismo imali i nemamo u srbaljsku Boku.

Qrta
30.09.2022-14:18 14:18

E stvarno, jel se ovo neko sprda ili ozbiljno pise?!

grobokradice
01.10.2022-09:49 09:49

Nije sprdnja no teska istina narodski recena . Ali vi popovi to ne mozete nikad razbrat jer nemate pripremano kefalo za to a jos ste puni tudje krvi ka komarci slicni setacima opanaka. Molim ubuduce Radunovica Vusurovica Madndica a d company zvati samo i samo prva im imenom …..posrbice “setaci opanaka” idtine radi

GRAĐANSKI
01.10.2022-11:50 11:50
Reply to  grobokradice

SJAJAN PRIJEDLOG!
IMATE MOJU PODRŠKU!