Srijeda, 1 Februara, 2023
Rubrika:

DOVELI NAJSTARIJI CRNOGORSKI MEDIJ DO DNA:  Rasovska spletkaroška klika pretvorila Pobjedu u batinu za etiketiranje i podmetanje!

Ogavna hajka koja se već danima vodi protiv Portala Aktuelno u subotu se manifestovala u vidu teksta propalog lista Pobjeda, čiji tiraž jedva da dostiže čitanost jednog marginalnog teksta na portalu Aktuelno. Tako je nažalost najstariji dnevni list i najstariji medij u Crnoj Gori ponovo dostigao ''staru slavu'' koju su imali 90-ih kada su vodili ''rat za mir''. 

Iz opšte kulture je poznato da postoje razni insekti kao što su recimo bubašvabe, ali i glodari kao na primjer krtice, ili prikladnije za kontekst ovog teksta – pacovi, koji su navikli da žive u mračnim kanalima, uzanim prostorima pogodnim za sakrivanje i djelovanje iz sjenke.

Osobine gore pomenutih pripadnika životinjskog carsta nerijetko usvoje i ljudi, i ponašaju se kao subverzivni spletkaroški insekti i glodari, koji umiju da djeluju samo preko mučkog podmetanja i etiketiranja i to iz mraka zaparloženih kanala prevare.

Upravo je portal Aktuelno posljednjih dana na meti takvih opskurno-mračnih pripadnika zatvorene spletkaroške kaste, koji su prvo lansirali lažne optužbe za mizoginiju, da bi zatim prešli na konstruisanje nebuloznih optužbi, valjda za kolaboraciju sa aktuelnom veleizdajničkom vladom.

U pitanju je naravno, nastavak medijske hajke na one malobrojne u Crnoj Gori koji bez ustezanja ukazuju na sve anomalije u našoj državi, bez obzira sa koje ”strane” dolaze. Ta ogavna hajka koja se već danima vodi protiv Portala Aktuelno u subotu se manifestovala u vidu teksta propalog lista Pobjeda, čiji tiraž jedva da dostiže čitanost jednog marginalnog teksta na portalu Aktuelno.

Naizmjenična hajka

Da bi najnoviju hajku stavili u pravi kontekst, moramo podsjetiti da je naša medijska kuća već godinama predmet brutalnih organizovanih hajki, a na meti napada su konstantno – jedan od suvlasnika portala Aktuelno Zoran Bećirović ili glavni i odgovorni urednik Balša Knežević.

Kao i u nebrojeno slučajeva do sada matrica je i u najnovijoj hajkačkoj orgiji ista – ovoga puta je prvo napadnut Knežević lažnim optužbama za mizoginiju, da bi hajkači zatim prešli na Bećirovića.

Kuriozitet je međutim što se u hajku umjesto reketaškog tabloida Vijesti uključio najstariji mediji u Crnoj Gori Pobjeda, koji je nakon što je na njegovo čelo došao Draško Đuranović, potrčko rasovskog spletkaroša Milana Roćena, pretvoran u ispostavu kontroverzne kompanije Bemax povezane sa organizovanim kriminalom i korupcijom.

Da li je teskt naručio Milan Roćen ili Ranko Ubović?

Ispostava Milana Roćena i Bemax-a u tekstu od subote bombastično najavljuje kako je Bećirović “uskočio” na listu prioritetnih projekata Vlade Crne Gore, kao da se radi o nekoj ekskluzivi, a ne o tehničkim pitanjima prijave na javni poziv za iskazivanje interesovanja za kvalifikovanje projekata na listu razvojnih projekata u oblasti turizma.

Da je Pobjeda imala namjeru ozbiljno da se bavi ovom temom, umjesto što etiketira, mogla je da pregleda portal Aktuelno koji je više puta pisao i obavještavao javnost o svakoj fazi postupka ali i malverzacijama kojima se Vlada služila kako bi jedan ovakav projekat koji će biti motor razvoja Kolašina, makla sa spiska razvojnih projekata.

Stoga je jasno je da je ovaj tekst podmetačina i bijedni pokušaj etiketiranja Bećirovića, ne zbog njegovih biznis djelatnosti, već isključivo zbog veza sa Portalom Aktuelno.

Etiketiranje kao cilj

Da Pobjeda nije imala namjeru da etiketira i nastavlja hajku koju je rasovski spletkaroš pokrenuo protiv Aktuelno, u najmanju ruku bi makar provjerila informacije portala Aktuelno da je upravo krajnje sumnjiva odluka, vezana za odbijanje stavljanja apartmantskog objekta ”R” depandans hotela S na Listu razvojnih projekata (LRP) sprovedena po nalogu kontroverznog tehničkog premijera Dritana Abazovića i izvršena od strane državnog sekretara u Ministarstvu ekonomskog razvoja i turizma Armeda Mille.

Kako smo već pisali, Abazović je lično izdejstvovao da Milla predlog vezan za apartmantski objekat ‘R’ depandans hotela S ukloni sa dnevnog reda Vlade.

Dritan Abazović i Armed Milla

Tek nakon serije tekstova na portalu Aktuelno Vlada je, strahujući valjda od institucionalnih procesa kojima bi bila izložena da je nastavila sa namjernim podrivanjem razvoja Sjevera, uvrstila projekat na listu.

Tek tada se javlja Pobjeda da obavijesti građane Crne Gore kako je, valjda, neko neđe “uskočio” vodeći se svojim iskustvom slugarenja svim gospodarima, ili onima koje doživljavaju kao takve. Zaboravili su da napomenu da nije Zoran Bećirović dao mandat intelektualnoj karikaturi Dritanu Abazoviću da formira Vladu, već poslanici koji sebe nazivaju crnogorskim strankama.

Nije Zoran Bećirović popustio pred ucjenama stranke sa tri poslanika da SD ne uđe u tu Vladu, a da prosrpski SNP zauzme šest važnih mjesta u državi. Takvom politikom su dali legitimitet Abazoviću da potpiše takozvani ”temeljni ugovor” sa ekstremističkom SPC, a Otvorenom Balkanu dali vjetar u jedra.

Uredništvo Pobjede, na čelu sa njihovim nezvaničnim nalogodavcem Roćenom, odlično zna da je Kolašin u Crnoj Gori, pa se projekat nije mogao kandidovati Vladi Hrvatske, već crnogorskoj, onoj na čijem su čelu najveći crnogorski izdajnici, u inače teškoj konkurenciji.

Nikad mu ne fali po jedan Jeremić – Dritan Abazović i Milan Roćen: Je*aćemo majku Crnoj Gori!

Draško preuzeo ulogu Goveda

Ono što je bio pravi cilj Pobjede je potpuno jasno – da diskredituju svakoga ko javno, na dnevnom nivou, argumentovano pokazuje zašto smo tu gdje jesmo.

Jer naravno da finansijerima Pobjede, kompaniji Bemax koja se povezuje sa organizovanim kriminalom u Crnoj Gori, i njihovom nezvaničnom uredniku Milanu Roćenu ne odgovaraju ni kredibilni investitori ni nezavisni mediji.  Javna je tajna da je Pobjeda pod kontrolom Roćena, a Roćen pod kontrolom Bemaxa i družine. Roćen se više puta u probranim društvima hvalio da uređuje ovaj list, kao što se nekada hvalio da diktira novinarima TVCG šta da pišu ali da ga ne shvataju jer su “pametnija goveda iz njegove Rasove”.

Očigledno je našao nova goveda da biju njegove lične bitke, a Pobjeda i njen zvanični urednik Draško Đuranović su preuzeli neslavnu štafetu od najčuvenijeg crnogorskog medijskog reketaša Željka Ivanovića i njegovog propagandnog otpada Vijesti u targetiranju portala Aktuelno i njegove vlasničke strukture.

Tako je nažalost najstariji dnevni list i najstariji medij u Crnoj Gori ponovo dostigao ”staru slavu” koju su imali 90-ih kada su vodili ”rat za mir”.

U.P.A.

 

Najnovije

Najčitanije

Povezano

Komentari