Princ Hari tužio je vlasnike britanskog tabloida San i Dejli Miror zbog navodnog telefonskog prisluškivanja, potvrdila je danas Bakingemska palata.

Princ Hari (Foto: Chris Jackson/Pool via Reuters)

U tužbi koja je podnijeta Visokom sudu navodi se da su ti listovi nelegalno presretali poruke govorne pošte vojvode od Saseksa, piše BBC.

Njegova supruga je ove nedjelje najavila odvojene pravne akcije protiv Dejli Mejla jer su, kako je navela, objavili privatno pismo koje je poslala ocu.

guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregedaj sve