Ponedjeljak, 27 Juna, 2022
Rubrika:

Ivanović i Perović u problemu: Proruska TV Vijesti u gubitku preko 7,8 miliona eura!

Gubitak "čeda" Perovića i Ivanovića na kraju 2017. godine iznosio je 8.194.268 eura, ali su TV Vijesti u prošloj godini prijavile nadležnim poreskim organima neraspoređenu dobit od 392.570 eura. Kada se od gubitka od preko osam miliona eura oduzme neraspoređena dobit dolazi se do podatka da je gubitak TV Vijesti 7.801.698 eura! Nije poznato prema kome sve Ivanović i Perović imaju obaveze

Kompanija TV Vijesti, čiji su suvlasnici Miodrag Perović i Željko Ivanović trenutno je u gubitku više od 7,8 miliona eura, pokazuju podaci iz izvještaja te kompanije koji je dostupan na sajtu Poreske uprave.

Miodrag Perović – “Lupež iz Morače” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize/ esej o montenegrinskom zlu”, zovu Marko Vešović i Šeki Radončić

Gubitak “čeda” Perovića i Ivanovića na kraju 2017. godine iznosio je 8.194.268 eura, ali su TV Vijesti u prošloj godini prijavile nadležnim poreskim organima neraspoređenu dobit od 392.570 eura. Kada se od gubitka od preko osam miliona eura oduzme neraspoređena dobit dolazi se do podatka da je gubitak TV Vijesti 7.801.698 eura! Nije poznato prema kome sve Ivanović i Perović imaju obaveze.

Željko Ivanović, -“Goveče” -tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize (esej o montenegrinskom zlu) zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić

Podsjetimo, TV Vijesti su prije neku godinu bile pred stečajem jer su Perović i Ivanović loše upravljali tom medijskom kućom što je rezultiralo odlaskom brojnih novinara iz tog medija. Zaposleni su tada najavili i štrajk zbog neisplaćenih zarada. Međutim, nakon što je pred Privrednim sudom pokrenut postupak uvođenja stečaja u TV Vijesti, praktično preko noći je izmiren tadašnji dug. Nije poznato ko je tada dao novac za spas TV Vijesti, ali se u dijelu javnosti uveliko to povezivalo sa biznismenom iz Beograda.
Nakon toga, došli su parlamentarni izbori gdje su Perović i Ivanović dobili značajnu finansijsku injekciju od “proruske” opozicione partije Demokratski front.
Taj dil Perovića i Ivanovića nikada nije do kraja rasvijetljen, a čini se da vlasnici TV Vijesti pokušavaju da na svaki način banalizuju taj više nego sporan finansijski aranžman. Novac koji je DF koristio za finansiranje kampanje za parlamentarne izbore 2016. godine, prema mišljenju pravosudnih organa Crne Gore, je sporan i sumnja se da potiče iz nelegalnih izvora.
Ipak, ono čega su svjesni građani Crne Gore, jeste činjenica da Perović i Ivanović igraju po notama finansijera, nevezano odakle taj novac dolazi i iz kakvih izvora potiče. A sve pod maskom da su “zaštitnici” demokratije u Crnoj Gori, državi koju pljuju, a gdje im je jedino omogućeno da na sumnjiv način posluju.
Građani Crne Gore su upoznati sa činjenicom da Ivanović i Perović sa porodicama i sa njima povezanim licima posjeduju ogromnu imovnu, u zemlji i inostranstvu. Imovinski kartoni Perovića i Ivanovića nijesu dostupni široj javnosti, ali tu bi imalo šta da se pročita, ali i da se popiše. Spisak sigurno ne bi bio kratak, a da kojim slučajem “medijski tajkuni” i objave taj spisak imovine otvorio bi se posao i za nadležne pravosudne organe odnosno Specijalno Tužilaštvo. Upravo onako kako sada sa naslovnica medija koji kontrolišu moglo bi se postaviti pitanje odakle toliko vrijedna imovina i nekretnine u vlasništvu Ivanovića i Perovića. Njih dvojica nijesu političari niti su državni funkcioneri da javnosti predstave i taj dio podataka, ali ono što njih dvojica jesu jeste da su javno ili tajno osnivali političke stranke u Crnoj Gori (Pozitivna i URA). I dok se Pozitivna praktično ugasila, URA nije uspjela za četiri godine da dođe do značajnije podrške. Upravo je i sudbina tih stranaka praktično jednaka tiražu i gledanosti Vijesti i TV Vijesti medija koje kontrolišu Ivanović i Perović. Dakle, to je nivo statističke greške!

Najnovije

Zapadni Balkan za Brisel riješeno pitanje u smislu zone interesa

Nove geopolitičke okolnosti vratile su Zapadni Balkan na evropsku agendu, ali čini se da je za Brisel taj region riješeno pitanje u smislu zone...

Iranska televizija: Iran lansirao raketu u svemir

Iranska državna televizija javila je juče da je Teheran lansirao raketu na čvrsto gorivo u svemir što je naišlo na kritiku Vašingtona uoči očekivanog...

Herceg Novi: Uhapšen osumnjičeni za ubistvo bivše supruge

Policija je uhapsila B.R. (47) zbog sumnje da je ubio bivšu suprugu B.P. (47) u Herceg Novom, saopšteno je CdM-u iz OKC-a. Iz policije je navdeno da...

Krapović: Otvoreni Balkan je korak unazad, potrebna rasprava u parlamentu

Potpredsjednik Demokratske Crne Gore i poslanik te partije Dragan Krapović ocijenio je u intervjuu za Pobjedu da je regionalna inicijativa ,,Otvoreni Balkan“ korak unazad za...

U saobraćajnoj nesreći na Brajićima poginuo mladić

Devetnaestogodšnji Đ.D. iz Podgorice, poginuo je u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila jutros oko četiri sata na putu Budva – Cetinje na Brajićima, saopšteno...

Najčitanije

Povezano

United Media postala većinski vlasnik Vijesti

United Media, vodeća medijska kompanija u jugostočnoj Evropi postala je većinski vlasnik kontroverznog medijskog koncerna Vijesti. Nakon odobrenja nadležnih regulatornih tela, kompaniji je odobreno preuzimanje...

Crna Gora jednom i po nogom u Evropi

Piše: Andrej Nikolaidis Dritan Abazović, URA i SNP nisu u ovoj Vladi da bi izvršili naredbe Aleksandra Vučića. Aleksandar Vučić ne kontroliše većinu u Vladi Crne Gore....

Beker se sprema za zatvor, dok čeka presudu oprostio se od porodice

Boris Beker će sjutra saznati presudu za četiri tačke po kojim je proglašen krivim. On se suočava sa sedmogodišnjom zatvorskom kaznom zbog nekoliko prevara kako...

POZADINA MEDIJSKOG TARGETIRANJA: Da li je slučaj Medenica lansiran da bi se zaboravilo na Kardinala, Juniora i Belivuka?

Crnogorska javnost već danima je bombardovana od strane određenih medijskih krugova koji, kao po nečijem nalogu, forsiraju priču o umješanosti Miloša Medenice, sina bivše...

Komentari

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregedaj sve