Utorak, 30 Novembra, 2021
Rubrika:

SKANDALOZAN PRILOG ”Dubrovnik trebalo sravniti sa zemljom” na TVCG

Skandal u dnevniku RTCG je izazvao salve kritika na društvenim mrežama, pa je i sam direktor Javnog servisa Boris Raonić, kao da ga se to ne tiče, na komentar da je nevjerovatno da ovako izvještava RTCG napisao - užas. Ubrzo je komentar i obrisao.

Televizija Crne Gore je juče u dnevniku emitovala prilog povodom 30 godina od napada crnogorskih rezervista na Dubrovnik i Konavle u kojem je jedan od sagovornika u anketi kazao da je „grad trebalo sravniti sa zemljom“. Iako je novinarka prije ove izjave naglasila da o ovom sramnom napadu neki i dalje imaju drugačije mišljenje, radi se o skandaloznom propustu uredništva Javnog servisa, piše Pobjeda.

Novinar Danilo Burzan kazao je da nakon svega što se desilo, nijesu rijetki ni takvi koji žale što Dubrovnik nije „sravljen sa zemljom“.

“To je ona „pamet“ koja ne priznaje Srebrenicu, niti bilo koji zločin koji su počinili „njihovi“, jer su pomućenoga uma zaluđeni legendama, falsifikatima i dvovjekovnom lažavinom. Užasno. Jeste i to pravo na svoje mišljenje, ali… Raspamećuje one koji to čuju, pa ne znam da li je to „ljudsko pravo“ ili zloupotreba prava na javnu riječ, jer ništa ljudsko tu nije”, kazao je Burzan.

Nela Savković Vukčević, članica Izvršnog odbora DPS Crne Gore, je pozvala da AEM ispita eventualnu nezakonitost u radu Javnog servisa.

“Javni servis nastavlja sa praksom uvedenom u avgustu – ali, za razliku od dosadašnjih dezinformacija i govora mržnje koji su bili usmjereni protiv građana, ovog puta emitovano je nešto što je upućeno susjedstvu, a u kontekstu obilježavanja godišnjice napada na Dubrovnik. Iako je riječ o anketi sa građanima, nevjerovatno je da je uredništvo odlučilo da u etar pusti nešto što predstavlja eklatantan primjer govora mržnje, kakav danas teško da se može čuti i sa huškačkih kanala u regionu, a kamoli sa nekog od javnih servisa”, objasnila je ona.

Podsjeća da je riječ o jednom u nizu izuzetno problematičnih momenata u radu Javnog servisa u posljednjih tridesetak dana.

“Od informacije da su demonstranti pucali u policiju i nastojanja da zatim odbrane neodbranjivo, preko prenosa iz Berana od kojeg se svi ograđuju i nezakonitog skidanja amblema parlamentarnog kanala, sve do najnovijeg „propusta“ – Javni servis istrajava u tome da dokaže da je u potpunosti neprofesionalan i da je za kratko vrijeme postao poligon za dezinformisanje i huškanje. Zbog navedenog, pozivamo Agenciju za elektronske medije da ispita da li i u kojoj mjeri u radu Javnog servisa ima nezakonitosti, jer je, s obzirom na to da su Savjetu RTCG i dezinformacije sa Cetinja i prenos iz Berana i govor mržnje o Dubrovniku prihvatljivi, krajnje vrijeme da makar oni reaguju”, poručuje Savković-Vukčević.

Oglasila se i portparolka SDP-a Amina Cikotić koja objašnjava da poruke mržnje, netrpeljivosti i podržavanje agresije na komšije ne mogu biti predstavljeni kao „druga strana“, a posebno zabrinjavajuće je što se to čulo sa kanala državnog Javnog servisa.

“Pozivanje na ubistva gradova i njihovih stanovnika nije novinarstvo niti ima ikakve veze sa demokratijom. Manipulativna je i izjava predstavnika udruženja boraca, koja je data u prilogu, gdje se iznosi neistina o poginula 24 pripadnika vojske iz Crne Gore toga dana čime se opet i iznova ponavljaju lažni razlozi za napad na Dubrovnik. Novinarstvo podrazumijeva i provjeru činjenica i kritički odnos prema njima, kao i odgovarajući odnos prema žrtvama. Način na koji je to urađeno u udarnoj informativnoj emisiji TVCG nije odgovarajući put ka nespornoj potrebi suočavanja sa ratnom prošlošću Crne Gore, kao i sa činjenicom da, nažalost, među nama ima još onih koji bi je ponovili”, kazala je Cikotić.

Istakla je da uredništvo ima obavezu da se ovakvi propusti ne dešavaju u budućnosti, pogotovo ukoliko uzmemo i ulogu te kuće u ratnim dešavanjima tokom devedesetih.

Skandal u dnevniku RTCG je izazvao salve kritika na društvenim mrežama, pa je i sam direktor Javnog servisa Boris Raonić, kao da ga se to ne tiče, na komentar da je nevjerovatno da ovako izvještava RTCG napisao- užas. Ubrzo je komentar i obrisao.

IzvorPobjeda

Najnovije

ČUVENI BRITANSKI LIST ANALIZIRA: Dodik raspiruje strah kod žrtava genocida

Izvor: Slobodna Bosna U autorskom tekstu za Daily Mail Ian Birell, nekadašnji saradnik britanskog premijera Jamesa Camerona, analizirao je političku krizu u Bosni i Hercegovini kroz razgovor...

Uskoro potpisivanje ugovora o izgradnji žičare Kotor-Lovćen vrijednog 20 miliona eura

Ministarstvo ekonomskog razvoja uložilo je dodatne napore kako bi se uspješno okončali pregovori u vezi sa izgradnjom žičare, koja će povezivati Kotor sa lokalitetom...

Ovo je prognoza za sjutra

Na jugu uglavnom u jutarnjim, a u sjevernim i istočnim predjelima tokom prijepodneva, očekuje se prestanak padavina, u južnim i centralnim predjelima djelimično ili...

Predstavnici Zavoda za zapošljavanje Crne Gore posjetili Nacionalnu službu za zapošljavanje Srbije

Vršilac dužnosti direktora Zavoda za zapošljavanje Crne Gore Goran Folić, predsjednica Upravnog odbora Zavoda Hadži Vesna Vujošević i VD pomoćnica direktora u Sektoru za evidencije, analizu u...

Premijer liga: Siti zove Modrića

Luka Modrić bi mogao lako na ljeto da pređe u Mančester Siti. Engleski mediji donose ovu vrlo neobičnu vijest, pošto je prije neki objavjeno da...

Najčitanije

Povezano

Novi javni poziv za izbor člana Savjeta RTCG

Predsjednik Skupštine Aleksa Bečić objaviće novi javni poziv Crnogorskoj akademiji nauka i umjetnosti (CANU) i Matici crnogorskoj da predlože kandidata za člana Savjeta Radio...

Ministarstvo: Za finansiranje RTCG skoro 16 miliona eura u 2022. godini

Nije tačno da Vlada Crne Gore planira ili da će ukidati finansiranje Radio televizije Crne Gore (RTCG). Vlada i Ministarstvo finansija i socijalnog staranja...

Savjet RTCG: Vlada vodi naopaku politiku, nećemo dozvoliti ukidanje finansiranja

Tročlana komisija koju će činiti predsjednik Savjeta RTCG Veselin Drljević, član tog tijela Filip Lazović i generalni direktor RTCG Boris Raonić planiraju da se...

PROSIPANJE GODINE Portal RTCG objavio vijest da će se Krivokapić vakcinisati pa izbrisali: Izvor informacije bio sinoć napravljen tviter nalog!

Portal Radio televizije Crne Gore (RTCG) sinoć je iza 22 sata objavio lažnu vijest da će se premijer Zdravko Krivokapić vakcinisati, a zatim su...

Komentari

3 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pregedaj sve
pero
04.10.2021-12:12 12:12

SRAMOTA, ovaj Raonic nepismeni i prmitivni ,koji kupio fakučatet , (kao i Becic, Abazpvic….) direktor nazalost javne kuce ne Javnog servisa CG, pusta
fasisticke komentare polusvijeta i posrbica koji su isli na Dubrovnik za koji su culi u citavom svijetu i koji je pod zastitom UNESKa, kojeg su bombardovali i palili pod fasistickom prpagandom srbijanske politike,-Milosevoica i crkve!!!!!I Danas ova vlast misli isto kao i 90.tih!!!!!!!Crna Gora nikada u istoriji nije
imala problem sa Hrvatima vec sa srbijancima koji nas o jadu zabavljaju preko 100g.!!!!

Vucko
04.10.2021-12:21 12:21

Nije problem u izjavi jedinke problem je sto to u HN misli 30%, uglavnom glasaca DF a tu ima dosta raseljenih koje je DPS uhljebio.

JoleHR
04.10.2021-18:37 18:37

Ma mogu oni sada sa naknadnom hrabrošću laprdati što žele….kad su miševi mekinjari trebali nešto po tom pitanju učiniti mošnje im se uvukle, sada 30 godina kasnije junački kao salonske pudlice lajuckaju. I snimaju razne Dare i Oluje da bi opravdali svoje kukavičluke. Zapamtite …. bržeg konja od četnika nema. Pozdrav iz Hrvatske.