Ponedjeljak, 19 Aprila, 2021
Rubrika:

SKANDAL Po nalogu ”medijske mafije” kompromitovani sudovi naložili ”spaljivanje” književnog djela!

Sudovi su naložili da se uklone samo djelovi knjige u kojima se pominju Perović Korać i Tadić Mijović, ali na insistiranje autora uklonili smo čitavu knjigu jer bi, kako su kazali, ''ako bi se uklonili samo njeni fragmenti to predstavljalo 'skrnavljenje' umjetničkog djela''. Ovakva odluka crnogorskih sudova, predstavlja eksplicitni oblik cenzure kakav je bio zastupljen 1933. godine kada su Hitlerovi simpatizeri u nacističkoj Njemačkoj na ulicama palili lomače i na njih bacali knjige koje su smatrali za nepodobne.

Članovi organizovane grupe ucjenjivačkih medija iz koncerna Daily press, koje u javnosti često nazivaju ”reketašima” i ”medijskom mafijom”, uz svesrdnu podršku isprepadanih, kompromitovanih sudova nastavljaju da terorišu portal Aktuelno i u sramnom maniru koji je bio karakterističan za nacističke SS trupe, ”spaljuju” renomirana književna djela.

Viši sud u Bijelom Polju u vijeću sastavljenom od sudija Sanje Konatar, Vanje Rakonjac i Milana Smolovića, potvrdio je presudu Osnovong suda u Kolašinu prema kojoj je portal Aktuelno dužan da plati po 3.000 eura ”novinarkama” propalog nedjeljnika Monitor Milki Tadić Mijović i Mileni Perović Korać zbog ”duševnih bolova” koje su,navodno, pretrpjele zbog objavljivanja knjige ”Miško Kesedžija i njegove bize”, autora Marka Vešovića i Šekija Radončića.

Podsjetimo, sudija Osnovnog suda u Kolašinu Jadranka Pavlović krajem novembra prošle godine usvojila je tužbe za naknadu nematerijalne štete Tadić Mijović i  Perović Korać.

Milena Perović Korać i Milka Tadić Mijović: Zaboljeli ih nadimci koje su dobile u knjizi – “kilomudićka”, “primitivka”, “Milova plaćenica”, “Kerovićka”, “zmija”, “Mitingašev ker”, “zulumćarka”, “smješa ćurke i siledžije”, “biza”, “šupljoglava”, “ćurka”, “tuka”, “medijski siledžija u suknji”…

Isprepadani sudovi u ovom kao i u mnoštvu prethodnih slučajeva, pokazali su da su kompromitovani i da rade pod konstantnim strahom od koncerna Dialy press u čijem su sastavu TV, portal i novina Vijesti kao i propali nedjeljnik Monitor.

Cenzura kao u nacističkoj Njemačkoj

Portal Aktuelno po nalogu cenzorskih sudova osim odštete od po 3.000 eura za Perović Korać i Tadić Mijović, morao je da ukloni tekstove iz antologijske knjige ”Miško Kesedžija i njegove bize – esej o montenegrinskom zlu” koji se tiču dvije hajkačice.

Iako je ova knjiga od regionalnih kritičara ocjenjena kao ”djelo koje pomjera granice na crnogorskoj književnoj sceni”, sudovi u Bijelom Polju i Kolašinu su dali nalog za njeno uklanjanje.

Očigledno da se ovdje radi o brutalnoj cenzuri i zabranjivanju jednog oblika književnog djela koje je na portalu Aktuelno objavljeno u vidu feljtona u 167 nastavaka, ali u skladu sa praksom poštovanja crnogorskih pravosudnih institucija privremeno smo uklonli, po ocjeni suda, “sporno” djelo.

Sudovi kao sredstvo za reketiranje neistomišljenika

Sudovi su naložili da se uklone ”samo” djelovi knjige u kojima se pominju Perović Korać i Tadić Mijović, ali na insistiranje autora uklonili smo čitavu knjigu jer bi, kako su kazali, ”ako bi se uklonili samo njeni fragmeti to predstavljalo ‘skrnavljenje’ umjetničkog djela”. Da stvari budu još tragičnije po slobodu umjetničkog izražavanja, knjiga ”Miško Kesedžija i njegove bize”, predstavlja antologijsko djelo za koje su čuli gotovo sve Crnogorke i Crnogorci.

Ovakva odluka crnogorskih sudova, predstavlja eksplicitni oblik cenzure kakav je bio zastupljen 1933. godine kada su Hitlerovi simpatizeri u nacističkoj Njemačkoj na ulicama palili lomače i na njih bacali knjige koje su smatrali za nepodobne.

Podsjetimo, u istom ovako brutalnom cenzorskom stilu u julu prošle godine portal Aktuelno je bio prinuđen da po nalogu suda u Bijelom Polju ukloni četiri teksta objavljena u okviru serijala “Voajer i Balerina” autora Šekija Radončića!

Treba napomenuti da kada je Radončić komentarisao sramnu cenzuru njegovog feljtona, portal Aktuelno je dobio tužbu od jednog od suvlasnika koncerna  Vijesti, Željka Ivanovića zvanog ”Govedo”. Ivanović je tužio portal Aktuleno zbog prenošenja Radončićeve izjave! Taj postupak se još uvijek vodi pred sudom u Kolašinu.

Pritisak na Aktuleno

Jasno je da je takozvanoj ”medijskoj mafiji” stalo da izvrše što veći pritisak na portal Aktuelno čija uređivačka politika je trn u oku devijantnim i korumpiranim segmentima društva.

U antologijskom književnom djelu koje je portal Aktuelno morao da ukloni, Vešović i Radončić medije u vlasništvu koncerna Daily press – štampani proizvod, televiziju i portal Vijesti kao i propali nedjeljnik Monitor koji su u vlasništvu Miodraga Miška Perovića i Željka Ivanovića, nazivaju između ostalog “medijskom mafijom”.

Treba podsjetiti da su Perović, Ivanović i njihovi saradnici iz koncerna Dialy press odavno krenuli u hajkački pohod na portal Aktuelno koji već duže vremena, tužbama i pritiskom na korumpirane sudove, pokušavaju da ugase. U prilog ovoj tvrdnji najbolje govori da su oni i njihovi saradnici iz takozvane ”medijske mafije” u posljednjih nešto više od godinu i po podnijeli 16 tužbi protiv portala Aktuelno.

Posljednje tužbe na adresu Ski Resorta Kolašin 1450 u čijem je vlasništvu portal Aktuelno, stigle su u novembru prošle godine. Tada su u sinhronizovanom napadu na našu medijsku kuću podnijete četiri tužbe za naknadu nematerijalne štete od strane koncerna Daily press i njegovih suvlasničko opskurno-devijantnih medijskih tajkuna, gore pomenutih Perovića i Ivanovića.

Ova organizovana grupa medijskih reketaša tada je kao odštetu za nanesenu nematerijalnu štetu tražila ni manje ni više nego 30.500 eura, kao i da se u brutalno cenzorskom maniru uklone tekstovi portala Aktuelno u kojima je iznesena samo istina!

Saradnike SPC  i subverzivne političke djelatnike zaboljeli su tekstovi portala Aktuelno u kojima se u potpunosti razotkrivaju njihove zakulisne parapolitičke radnje, stoga preko korumpiranih sudova koji su godinama u strahu od njihovog reketiranja, sprovode brutalnu hajku protiv naše medijske kuće.

Suvlasnik Vijesti Miodrag Miško Perović – “Lupež iz Morače”, “Ser lupež”, “Miško prisrbica”, “Miško reketaš”, “Don Mikeli”, “Miško mafija”, “kradljivac donacija” kako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize/ esej o montenegrinskom zlu”, zovu Marko Vešović i Šeki Radončić

Patologija i nastranost medijskih reketaša

Daily press, Perović i Ivanović tužili su tada portal Aktuelno zbog sledećih tekstova “Medijski tajkun priprema teren za izdaju Crne Gore: Preko svojih kadrova namješta Luku Bar Vučiću!?” za koji su tražili 6.500 eura odštete i “Parlamentarni diletant u novoj ulozi: Bečić kao portparol reketaških medija i NVO neznalica” za koji su Ivanović i njegova firma Daily press tražili odštetu u iznosu od ukupno 7.000 eura.

U njihovom pomamnom cenzorsko sadističkom naletu, tužbu smo dobili i za tekst pod naslovom “CENZURA Uklonjen serijal “Voajer i Balerina”, Radončić: Poštenom presudom sudija bi stavio glavu ispod sjekire medijskih dželata”, gdje novinar i publicista Šeki Radončić iznosi svoje viđenje nakon brutalne cenzure i uklanjanja njegovih tekstova sa našeg portala. Takvo sumanuto iživljavanje nad slobodom govora od strane medijskih reketaša zasigurno predstavlja presedan!

Tužba za tekst objavljen prije više od godinu dokaz da Ivanović i Perović ne žele moralnu satisfakciju već obračun sa konkurencijom i neistomišljenicima

Ali i od ovoga ima gore, pa je Ivanović, u javnosti poznat kao Govedo, podnio tužbu za tekst pod naslovom “Ivanović i Perović u problemu: Proruska TV Vijesti u gubitku preko 7,8 miliona eura!”, koji je na našem portalu objavljen prije više od godinu i traži nadoknadu od 6.500 eura!? Tužba za tekst koji je objavljen prije toliko dugog vremenskog perioda govori prije svega da Ivanović ima patološku potrebu koja se graniči sa nastranošću da tuži svakoga ko kritikuje njegov lik i djelo.

Ova okolnost takođe govori da je u pitanju klasični obračun sa neistomišljenicima i da više nije bitno zbog čega će ova nastrana reketaška grupa da nas tuži, sve dok se tužbeni zahtjevi nagomilavaju i dok postoji pritisak da se portal Aktuelno finansijski uništi i ugasi.

Smeta im istina

U gore pomenutim tekstovima za koji medijsko-reketaška družina navodi da su neistiniti iznijete su samo gole činjenice o djelovanju ove subverzivne grupe.

Željko Ivanović (LIJEVO, BEZ ŠEŠIRA), suvlasnik “Vijesti”, medijski reketaš i pokrovitelj SPC, mrzitelj Crne Gore, najveći fan Novaka Đokovića, zaštitnik srpstva i Katnićev medijski pendrek za jednokratnu upotrebu – “Goveče” , “Govedo”, “Govedo sa krštenicom” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize (esej o montenegrinskom zlu) zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić”

Navode se činjenice o kadriranju Ivanovića u preduzeću Luka Bar, o gubicima njihove pro-ruske TV Vijesti, o vezama sa novom vlašću, uz apsolutno opravdane kvalifikacije da je “mrzitelj Crne Gore” i podsjećanja na nadimke koje su mu u dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize – esej o montenegrinskom zlu” dali autori Marko Vešović i Šeki Radončić.

Čini se da im je najviše zasmetala upravo izjava istraživačkog novinara i publiciste Šekija Radončića koji je za opisivanje dueta Perović – Ivanović upotrebio adekvatne izraze  “hohštapleri”, “medijski dželati”, “najamnici” i “tajkuni”.

Da ih je ovaj tekst i izjava Radončića najviše pogodila govori i podatak da za odštetu Ivanović, Perović i Dailly pres traže ukupno 10.500 eura, što smo gore napomenuli!

Ugledni i poštovani kao Čaušesku u Rumuniji 1989. godine

U tužbama se navodi da su kvalifikacije iznesene u pomenutim tekstovima nanijele “duševne bolove i patnje, ugrozile psihički integritet i lično dostojanstvo” tuženih. Takođe navode da je njima narušen “ugled u društvu koji imaju kao nezavisni istraživački novinari”.

Ugled na nivou: Centar za distribuciju režimskog tabloida Vijesti i fanzina Monitor

Ta izjava se graniči sa bezobzirnim apsurdom jer Ivanović, Perović i njihov reketaški režimski medijski proizvod u Crnoj Gori uživaju ugled kakav je imao Nikolae Čaušesku u Rumuniji 1989.godine. Zbog toga su optužbe za narušavanje ugleda od strane naše redakcije apsurdne, jer ta medijska kuća i njihova vlasnička struktura ne mogu da se pohvale bilo kakvim ugledom, ako se ne računa ogorčenost gotovo čitave crnogorske javnosti na njihov rad. U prilog tome nije neka muka iznijeti niz tendencioznih tekstova koje su godinama objavljivali. Ili možda za crnogorsko sudstvo važe samo tekstovi medijske produkcije Perović – Ivanović ?

Takođe je pitanje kako Perović i Ivanović uopšte mogu da se pozivaju na duševne bolove i lično dostojanstvo, jer je postojanje duše kod njih apsolutno upitno, a psihički integritet i dostojanstvo su izgubili još odavno kad su počeli da ucjenjuju, reketiraju i objavljuju laži u svom, sada režimskom, tabloidu.

Euri… žele ih što više

Nastavak sinhronizovane hajke

Pomenute tužbe koje smo pomenuli kao primjer progona portala Aktuelno samo su nastavak sinhronizovane i orkestrirane serije beskrupuloznih napada vlasničke strukture i dijela novinara medijskog koncerna Daily press, putem zloupotrebe sudskih organa, isprepadanih sudija i činovnika. Iza čitave operacije stoje i djelovi Srpske crkve koji sarađuju sa ovim režimskim tabloidom i njegovim vlasnicima, kao i dijelovi nove vlasti o čemu smo više puta pisali.

Nakon što su novinarke nekad uglednog, a danas beznačajnog niskotiražnog nedeljnika “Monitor” Milena Perović Korać  i Milka Tadić Mijović tužile portal Aktuelno krajem februara prošle godine, samo nekoliko dana nakon toga, početkom marta, stigla je tužba suvlasnika Daily pressa Željka Ivanovića. Ivanović i njegove koleginice tražili su da im se isplati po 5.000 eura za naknadu nematerijalne štete koju, navodno, i dalje trpe zbog objavljivanja književnog djela “Miško Kesedžija i njegove bize”.

Perović i Ivanović, podsjetimo, takođe su krajem marta 2019. godine tužili portal Aktuelno zbog prenošenja tekstova iz serijala “Voajer i balerina” autora Šekija Radončića koji je objavljen u Dnevnim novinama.

Korumpirani sudovi isprepadani od reketaškog medijskog koncerna, već su donijeli presudu na štetu portala Aktuelno, koji je pod naletom sramne i brutalne cenzure morao da povuče pomenuti Radončićev serijal.

Tome treba dodati još tri tužbe koje su sredinom oktobra pokrenuli Ivanović, Perović i Perović-Korać, a kada dodamo i ove nove četiri  dolazimo do impresivne brojke od 16 tužbi koje je družina medijskih hajkača pokrenula protiv naše medijske kuće u posljednjih nešto više od godinu i po! To je jasna naznaka progona koji proživljava vlasnička struktura i uredništvo portala Aktuelno, čije aktivnosti očigledno smetaju opskurnim kriminogeno-reketaškim elementima i njihovim crkveno-političkim pokroviteljima.

Crna trojka i poziv na linč slobodnih medija

Nakon što smo opisali hajku koju proživljava naša medijska kuća, svima koji to žele da vide postalo je kristalno jasno da se od 30. avgusta kada su svetosavske stranke došle na vlast vrši brutalni pritisak sa ciljem gašenja portala Aktuelno koji se istakao kao najveći kritičar antidržavnih, zakulisnih i kriminalnih radnji nove, ali i stare vlasti.

Miško Perović, Dritan Abazović i Gojko Perović dogovaraju detalje oko konstituisanja nove vlasti, ali im to ne smeta da tuže Aktuelno što piše o njihovim vezama

Sezonu progona naše medijske kuće od strane nove vlasti zvanično je otvorio predsjednik Skupštine Aleksa Bečić. On je od određenih struktura, samo par dana od preuzimanja funkcije, na brzinu zloupotrebljen da bi komentarisao sudski proces koji je po privatnoj tužbi biznismena i jednog od osnivača portala Aktuelno Zorana Bećirovića pokrenut pred Osnovnim sudom u Podgorici protiv Mreže za afirmaciju nevladinog sektora (MANS) i reketaških medija Vijesti i Dana.

Ovoj bizarnoj praksi crtanja meta na čelo vlasnika i uredništva medija, priključili su se još dvije perjanice nove vlasti – budući mandatar Zdravko Rukoljub  Krivokapić i lider URA-e Dritan Abazović, koji su u naručenom tekstu reketaško-režimskog glasila “Vijesti” napali Bećirovića zbog izjave pred Osnovnim sudom u Podgorici. Kada dodamo tužbu i konstantne direktne, indirektne, zvanične i nezvanične pritiske Srpske pravoslavne crkve u Crnoj Gori na naš portal, onda slobodno možemo reći da su nova vlast i njihovi pokrovitelji odlučili da u periodu dok su na pozicijama moći realizuju projekat obračuna sa slobodnim i kritički nastrojenim medijima – prije svih portalom Aktuelno.

Nalogodavci iz SPC

Motive za ovakav sinhronizovani napad možda treba tražiti i u aspiracijama trenutnih nalogodavaca medijskog koncerna Daily press – dijelu Mitropolije crnogorsko primorske (MCP) Srpske pravoslavne crkve (SPC) kojima očigledno smeta uređivačka politika Portala Aktuelno, jer se bavi demistifikacijom uloge ove parapolitičke privredne organizacije na prostorima Crne Gore, ali i raskrinkavanjem prikrivanja zločina vezanih za pedofiliju i ostale kriminalne radnje.

Stoga i ne čudi što su sinhronizovane tužbe, presude i pritisak na naš portal uslijedile u trenutku kada se ogroman broj ljudi javlja portalu Aktuelno i podržava naš rad na raskrinkavanju parapolitičkih religijskih i medijskih struktura u Crnoj Gori za koje se u javnosti vezuju brojne teške kriminalne radnje.

Aktuelno “trn u oku”

Na osnovu svega što je napomenuto, jasno je da je portal Aktuelno “trn u oku” reketaškim-ucjenjivačkim medijskim, ali i subverzivnim političkim i NVO strukturama koje na najperfidniji način žele da steknu materijalnu korist preko svojih ljudi uguranih u strukture buduće vlasti.

Kad na to dodamo crkvene krugove koje bi najradije u maniru srednjevjekovnih inkvizitora spalili našu medijsku kuću, a onda i kontroverzne činovnike za koje se vezuju brojne koruptivne i nečasne radnje, jasno je da je naša redakcija na meti “probrane ekipe” društveno devijantne udružene grupe hajkača.

Osnovni cilj udružene svetosavske, parapolitičke, reketaško-medijske i korumpirane hajkačke družine koja se namjerila na našu redakciju je da ućutka najupornije kritičare da bi nesmetano mogli da sprovode političku strahovladu i postavljaju standarde “istine” koji njima odgovaraju.

I na kraju ponavljamo ono što smo već nebrojeno puta javno i u privatnoj komunikaciji saopštili – uredništvo portala Aktuelno ponosno je na sve tužbe, prijetnje i neosnovane kritike koje dolaze iz ovih opskurnih krugova.

To je najbolji znak da radimo dobro svoj posao i to u interesu cjelokupne javnosti…

U.P.A.

Najnovije

Sjutra oblačno, mjestimično kiša

Sjutra će u Crnoj Gori biti promjenljivo oblačno, povremeno i mjestimično se očekuje kiša, ponegdje i kratkotrajan pljusak i grmljavina, a u višim planinskim...

Gvardiola u problemu: De Brujne povrijeđen, čekaju se pregledi

Pep Gvardiola imao je dosta razloga za brigu poslije poraza od Čelsija u polufinalu FA kupa. Osim eliminacije iz najstarijeg fudbalskog takmičenja na svijetu, Katalonac...

DPS: Osuđujemo nove prijetnje upućene Ljubomiru Filipoviću

Činjenica da je politički analitičar Ljubomir Filipović u kontinuitetu izložen najprizemnijim uvredama i prijetnjama, a da niko od nadležnih ne preduzima baš ništa kako...

Fenomenalne brojke: Mesi dao najmanje 30 golova u 13 sezona zaredom

Lionel Mesi sinoć je osvojio trofej Kupa Kralja, ali i nastavio sa fenomenalnim golgeterskim učinkom. Naime, sa dva pogotka u meču sa Bilbaom Argentinac je...

The Lord of the Rings biće najskuplja TV serija u istoriji

Amazon je objavio da će produciranje prve sezone mega-hit serije u najavi, The Lord of the Rings, koštati čitavih 465 miliona dolara. Ministar turizma...

Najčitanije

Povezano

Miškove hajkačice ostale bez dijela love, ali daleko od toga da je pravda zadovoljena

Viši sud u Bijelom Polju potvrdio je presudu Osnovong suda u Kolašinu prema kojoj je portal Aktuelno na ime naknade nematerijalne štete dužan da...

”MEDIJSKI GANG” AND CO Kako funkcioniše propagandno-politička fabrika laži i ”afera”

Medijsko-propagandna spin-mašina proruskog, svetosavskog, režimskog glasila bliskog Srpskoj pravosalvnoj crkvi (SPC) V(ij)esti ponovo je aktivirana nakon što je u sramotnom pokušaju da od svog...

LICEMERJE U PRAKSI Samo ”medijski gang” smije da tuži, njih niko!

Istraživački novinar i publicista Šeki Radončić u svojoj knjizi Anatomija jedne hajke govori o zlodjelima čelnika koncerna Vijesti i njihovih najbližih saradnika koje u...

NEZASITE MIŠKOVE HAJKAČICE Manipulišu sudovima da bi dobile više novca od portala Aktuelno

Organizovana grupa ucjenjivačkih medija iz koncerna Daily press, koje u javnosti često nazivaju ”reketašima” i ”medijskom mafijom”, jednostavno ne može da se okane portala...

Komentari

3 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najpopularniji
Inline Feedbacks
Pregedaj sve
GRAĐANSKI
08.04.2021-08:03 08:03

A, “gde” je sad (i do sad) i s’ kim’ li je nesretnji URA-š Žarko Rakčević?!

Platite
08.04.2021-08:14 08:14

Platite to i ne pravite problem. Pogledajte fotografije. Zar ne vidite da su im te pare potrebne za plastične operacije.

Sara
08.04.2021-10:50 10:50

Aktuelno je najbolja istrazivacka istinska medijska kuca..Svaka cast..nije lako u CG istinu sprovesti..jer imamo previse fukare..od NVO..Vijesti..pa do srpsko srbijanskih politickih organizacija..koji im je jedini cilj srpsko jednoumlje..haj Hitler..
Uostalom.vi se mozete zaliti Eropskom sudu..jer u EU su mediji zasticeni..vi nijeste mafija..no istrazivac istine..i pravde..

Ovu knjigu (tada se jos nijesam ni razumjela o politici i Hajci)kupila ovu knjigu..orginal(u Pobjedi)Misko Kesedzija i njegove Bize…i jos je uvijek imam..