Ivanović tužio Standard za ugrožavanje “psihičkog integriteta” zbog prenesenih tekstova; Radončić: Tužite i mene ako smijete

Interesantno je da su Ivanović i Perović tužili Dnevne novine i šest portala - Standard, Antenu M, CDM, Portal Analitiku, Aktuleno i Skala radio, ali nijesu tužili samog autora "spornih" tekstova Radončića

Direktor i jedan od osnivača dnevnog lista Vijesti Željko Ivanović tužio je portal Standard zbog prenošenja serijala tekstova “Voajer i balerina” koji je novinar i publicista Šeki Radončić pisao za Dnevne novine. Kao naknadu nematerijane štete od našeg portala traži 10.000 eura. Autor serije “spornih” tekstova Radončić, kazao je za Standard, komentrišući tužbu, da je jasno da “vlasnici Vijesti pokušavaju da unište konkurenciju putem zloupotrebe pravosuđa u Crnoj Gori”.

Željko Ivanović – “Željko Govedo” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize/ esej o montenegrinjskom zlu”, zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić

U tužbi koju je jedan od osnivača i direktor Vijesti Osnovnom sudu predao 30. marta, a koja je portalu Standard juče uručena, navodi se da je Ivanović “uvaženi novinar, poznati borac za ljudska prava i za napredak civilnog društava”.

Ističe se da je Standard u periodu od 30. januara do 4. februara objavio “neistinite i uvredljive informacije, čime je Ivanoviću povrijedio prava ličnosti i pravo na psihički integritet”.

Sporni tekstovi autora Šekija Radončića, koje je Stadard prenio, a u kojima se, kako se navodi u tužbi, vrijeđa ugled Ivanovića, su: “Radončić: Kuća srama i užasa u Zeti” objavljen 28. januara, “Radončić: Sačekuša za Mila” – 29. januar, zatim “Radončić: Ej Dik, vrati pare” od 30. januara, “Radončić: Žuti mravi” od 31. januara i “Radončić: Spasavanje redova Rubljova” objavljen 4. februara.

U navedenim tekstovima se, prema navodima tužbe, u uvredljivom kontekstu pominju direktor Vijesti Ivanović i suosnivač tog medija Miodrag Miško Perović. Takođe, kako se navodi, o njima se “iznose neistine”.

Miodrag Perović – “Miško Reketaš” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize/ esej o montenegrinjskom zlu”, zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić

Interesantno je da su Ivanović i Perović (njegova tužba još nije dostavljena Standardu) tužili Dnevne novine i šest portala – Standard, Antenu M, CDM, Portal Analitiku, Aktuleno i Skala radio, ali nijesu tužili samog autora “spornih” tekstova Radončića.

Radončić: Tužite i mene!

Autor serije tekstova “Voajer i balerina” Šeki Radončić, govoreći za Standard o tužbama suvlasnika Vijesti, ističe da je to “nastavak hajke”.

“Tužiti sedam medija i tražiiti odštetu za tri napisana teksta od 140.000 eura, što nije konačna cifra, govori o novoj hajci vlasnika tržišno i moralno uništenih Vijesti na sve slobodne medije i kritičare medisjke mafije u Crnoj Gori. S obzirom na to da je moj serijal „Voajer i Balerina“ o odbjeglom biznismenu Dušku Kneževiću, novoj moralnoj vertikali i ikoni vlasnika Vijesti, prenijelo na desetine medija za očekivati je da će Kneževićevi medijski dobošari sa svojim tužbama znatno premašiti dosadašnju cifru”, rekao je Radončić za Standard.

Pozvao ih je da tuže i njega kao autora serjala tekstova.

“Javno ih pozivam da, ako imaju kuraži, tuže i autora sada već tog legendarnog serijala, to jest Šekija Radončića. Suđenja, naravno, jedva čekam, jer se na ročištima moram pojaviti makar u ulozi svjedoka, gdje ću, uz pomoć konkretnih dokaza, dokumenata i brojnih svjedoka dokazati sve što sam napisao o vlasnicima nezavisnih fabrika laži i reaktora mržnje”, kazao je Radončić i najavio da će ukoliko dobije tužbu podnijeti i kontratužbu.

“Naravno, podnijeću kontratužbu, što predlažem i tuženim medijima, zbog desetogodinje besomučne hajke koju dvojica moralnih kepeca, medijskih tirana i zulumćara vode protiv mene. I na hiljade drugih u Crnoj Gori. Inače, pošto dvojica enermno bogatih medisjkih tajkuna isključivo tuže slobodne i procrnogorske medije, koji jedva sastavljaju kraj sa krajem, jasno je da na taj način pokušaju da unište konkurencije putem zloupotrebe pravosuđa u Crnoj Gori. I da medijskim pritiscima na sud i sudije, povrate medijski monopol koji su do skoro imali u Crnoj Gori. I tako opet unovče svoje laži i podmetanja”, poručio je Radončić.

Komentari

avatar